تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
واکنش معاون رئیسی به شایعه برکناری وزیر ورزش:

فقط در حد گفت و گو و اظهارنظر است

اگر دولت بخواهد در تعویض وزیر ورزش و جوانان تعللی ایجاد کند قطعا هفته آینده استیضاح را در صحن علنی مجلس اعلام وصول میکنیم.
کد خبر: ۶۸۳۱۳

 

به گزارش معاصر؛ معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده در مورد اصلاح قانون انتخابات تصمیم‌گیری می کنند و باید هر چه زودتر نهایی شود.

سیدمحمد حسینی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره اینکه آیا اصلاح قانون انتخابات مجلس به این انتخابات می‌رسد، عنوان کرد: این موضوع به این بستگی دارد که نمایندگان مجلس هفته آینده در این زمینه چه تصمیمی بگیرند؛ این مصوبه باید هر چه زودتر نهایی شود در غیراین صورت با مشکلاتی مواجه می‌شود.

معاون امور مجلس رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که قرار بود براساس قانون جدید از ۱۶ مرداد ثبت‌نام‌ها آغاز می‌شود، گفت: بله، این هفته باید ثبت‌نام‌ها انجام شود. کمیسیون کار خود را به اتمام رسانده و مجددا به صحن فرستاده است.

حسینی ادامه داد: مجلس هفته آینده در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه جلسه علنی دارد و امیدواریم این مصوبه نهایی شود لایحه‌ای را که دولت سیزدهم تهیه کرده از قبل هم بوده و این دولت آن را تکمیل کرده است که سیاست‌های کلی هم در آن لحاظ شود و بر مبنای سیاست‌های کلی است که رهبر انقلاب بر آن اهتمام داشتند.

معاون پارلمانی رییس جمهور درباره لایحه انتخابات نیز گفت: لایحه‌ای را که دولت سیزدهم تهیه کرده از قبل هم بوده و این دولت آن را با سیاست‌های کلی تکمیل کرده است.

وی در واکنش به نکاتی که مجلسی‌ها درباره وزیر ورزش گفت: نمایندگان در اظهارنظر آزاد هستند و نظرات خودشان را مطرح می‌کنند اما تا الان موضوع خاصی که جدی باشد مطرح نشده است و فقط در حد گفت و گو و اظهارنظر است.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز