تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

آتش‌سوزی در ساختمان مخابرات مرکزی مازندران

ساختمان مرکزی مخابرات مازندران در بابل امروز پنجشنبه دچار آتش سوزی شد و به تجهیزات و تاسیسات آن خسارت وارد آمد.
کد خبر: ۶۸۳۵۷

آتش‌سوزی در ساختمان مخابرات مرکزی مازندران

 

به گزارش معاصر ,مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل روز پنجشنبه بیان کرد: صبح امروز با اطلاع‌رسانی به سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی قسمتی از ساختمان مرکزی مخابرات واقع در خیابان مدرس ستاد فرماندهی سازمان به سرعت نیروهای عملیات ایستگاه های شماره چهار و 2 را به محل حادثه اعزام کرد.

سید مازیار حسنی افزود: در این حادثه آتش سوزی از اتاق تغذیه سرور مخابرات در طبقه منفی یک آغاز شد و دود غلیظی از آن متصاعد می شد و به سرعت در حال گسترش و سرایت به اطراف بود.

وی اظهار داشت: آتش نشانان با رعایت نکات ایمنی و پس از ایمن سازی محل حادثه با استفاده از تجهیزات اطفایی اقدام به مهار آتش کرده و در کمترین زمان ممکن حریق را بطور کامل مهار و مانع از سرایت آتش به اطراف و بروز خسارت سنگین شدند.

این مقام مسوول تصریح کرد: علت این سانحه در دست بررسی است.

آتش سوزی شرکت صنعتی و تولیدی در بابل

حسنی درباره آتش سوزی دیگر در بابل بیان کرد: همچنین در حادثه ای دیگر آتش سوزی در یک شرکت صنعتی و تولیدی واقع در بلوار آیت الله خامنه ای به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی بابل گزارش شد.

وی اظهار داشت: حضور آتش نشانان در محل حادثه و بررسی اولیه مشخص شد دستگاه پرینتر سه بعدی دچار آتش سوزی شده است و دود شدیدی در اثر شعله های این آتش سوزی در فضای سوله متصاعد شده است.

این حادثه با حضور و سرعت عمل آتش نشانان ایستگاه شماره دو سازمان بطور کامل مهار و خاموش شد.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز