تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
استاندار البرز:

اولین پست ۴۰۰ کیلوولت البرز به مرحله بهره برداری رسید

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: احداث ۳ پست ۴۰۰ کیلوولت دیگر در کمالشهر، اشتهارد و نظرآباد در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۶۸۳۶۷

اولین پست ۴۰۰ کیلوولت البرز به مرحله بهره برداری رسید

 

به گزارش معاصر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در مراسم افتتاح طرح های برق رسانی استان البرز، طرح احداث خط انتقال ۲ مداره ۴۰۰ کیلوولت و طرح ارتباطات خطوط ۶۳ کیلوولت باغستان با حضور محرابیان وزیر نیرو، عباسی و عسگری نمایندگان محترم مردم شریف کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی که روز پنجشنبه ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۲ در باغستان کرج برگزار شد، افزود: اکنون شاهد هستیم که پس از پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته، تحولات بسیار خوبی در البرز رخ می دهد.
وی ادامه داد: دولت محترم سیزدهم بر این اراده استوار است که البرز را در زیرساخت ها و سرانه ها ارتقا دهد که اهم آنها تامین آب و برق است.
عبداللهی گفت: امروز پروژه های بسیار خوبی در حوزه آب استان مورد بهره برداری قرار گرفت و با توجه به مکاتبات و پیگیری های صورت گرفته رسیدگی به مطالبات استان از سوی وزیر محترم نیرو مصوب شد.
وی افزود: در حوزه برق نیز اولین پست ۴۰۰ کیلوولت استان به مرحله بهره برداری رسید تا تنظیم و توزیع برق مورد نیاز استان را به عهده داشته باشد.
استاندار البرز گفت: احداث ۳ پست ۴۰۰ کیلوولت دیگر در کمالشهر، اشتهارد و نظرآباد در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: احداث پست ۴۰۰ کیلوولت به اعتباری حدود ۸۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز