تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۰.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
استاندار در هفتمین میز خدمت جوانان و دانشجویان:

ضرورت اشتغال دانشجویان متناسب با رشته های تحصیلی

در این ملاقات، عمده مشکل دانشجویان اشتغال و وام بود؛ البته به جوانان توصیه می‌کنم که تمرکز خود را از کار دفتری‌ به کارهایی که منجر به تولید و رونق اقتصادی استان می شود، معطوف کنند.
کد خبر: ۶۸۴۲۵


به گزارش معاصر؛ استاندار فارس در حاشیه هفتمین میز خدمت جوانان و دانشجویان، اشتغال به کارهای تخصصی و فنی را از نکات قابل توجه عنوان کرد و گفت: با جذب جوانان به محیط های کاری تخصصی و متناسب با رشته تحصیلی قطعا شاهد ایجاد رونق تولید و شکوفایی اقتصادی استان خواهیم بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس دکتر محمدهادی ایمانیه صبح امروز، با حضور در مسجد دانشگاه شیراز، در قالب هفتمین میزخدمت با۶۳ نفر از دانشجویان ملاقات و نسبت به حل مشکلات و مسائل ایشان دستورات لازم را صادر کرد.

استاندار فارس در حاشیه این میزخدمت به بیان عمده‌ترین مشکلات جوانان پرداخت و گفت: در این ملاقات، عمده مشکل دانشجویان اشتغال و وام بود؛ البته به جوانان توصیه می‌کنم که تمرکز خود را از کار دفتری‌ به کارهایی که منجر به تولید و رونق اقتصادی استان می شود، معطوف کنند.

دکتر ایمانیه به ظرفیت های مناسب و مستعد بازار کار استان مبنی بر ورود جوانان به عرصه های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر زمینه فراهم است و امیدواریم اشتغال دانشجویان در حوزه‌های مختلف صنایع، معادن مجتمع‌های کشاورزی و گردشگری متناسب با رشته‌های آنها صورت پذیرد.

وی با تاکید بر ضرورت جذب نیروی کار در حوزه های تخصصی و فنی، گفت: دانشجویان باید با تلاش متناسب با رشته‌های تحصیلی مشغول به کار شوند.

استاندار فارس از به نتیجه رسیده بیش از ۷۰ درصد کارها در میزخدمت های دانشجویان و جوانان خبر داد و گفت: به جوانان توصیه می‌کنم با امید ازدواج کرده و زندگی مشترک خود را آغاز کنند، بدون شک خداوند به زندگی آنها برکت می‌دهد و رزق و روزی شأن می‌رسد؛ نگران مشکلات معیشتی پس از ازدواج نباشند؛ من شاهد وضعیت زندگی جوانانی بودم که بعد از ازدواج راه معیشتشان بیشتر باز شده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز