تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
به ابتکار شورای امر به معروف و نهی از منکر بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به وقوع پیوست؛

برگزاری دومین همایش عفاف، سلامت و انضباط اداری و ارتقاء فرهنگ سازمانی

کد خبر: ۶۸۵۲۶

 

معاصر-  به مناسبت سالگرد واقعه تلخ مسجد گوهرشاد و هفته عفاف و حجاب، همایش عفاف، سلامت و انضباط اداری و ارتقاء فرهنگ سازمانی به ابتکار شورای امر به معروف و نهی از منکر بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز برگزار گردید.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني نفتخيز، در این آیین که روز یکشنبه 25 تیرماه و با دعوت از حجت الاسلام ماندگاری واعظ سرشناس کشوری به عنوان سخنران، در تالار اجتماعات ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز برگزار شد؛ دکتر بهرام دهقان رئیس بهداشت درمان صنعت نفت اهواز، معاونین وی، مسئولین و مدیران واحدهای مختلف و جمع کثیری از کارکنان این بهداشت و درمان و دغدغه مندان مقوله عفاف و حجاب حضور داشتند.گفتنی است مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مهندس صفرعلی رئیسی مشاور مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب، دبیران و دست اندرکاران حوزه امر به معروف و نهی از منکر صنعت نفت جنوب، رؤسای روابط عمومی سازمان های تابعه وزارت نفت در اهواز نیز حضور داشتند.

در این همایش دکتر دهقان پس از خیرمقدم به حضار و تشکر بابت قبول دعوت، سلامت اداری و عفت سازمانی را از مهم‌ترین دستاوردهای بهداشت درمان صنعت نفت اهواز ارزیابی کرد و اعتماد عمومی مراجعان را در گرو امنیت خاطری دانست که محصول رعایت حداکثری مقوله عفت و سلامت رفتاری مجموعه بهداشت درمان صنعت نفت بوده است.

رئیس بهداشت درمان صنعت نفت اهواز افزود: به جهت ایجاد حریم امن و مراعات خاطر مراجعان در واحدها و بخش های مختلف مجموعه های درمانی، کادر درمان را متشکل از زن و مرد مستقر نمودیم تا عزیزان بتوانند براحتی خصوصی ترین مشکلات خود را با درمانگر خود در میان گذارند و نتیجه این عملکرد در تعدد مراجعات به واحدهای درمانی این سازمان کاملا مشهود است.

در ادامه حجت الاسلام ماندگاری ضمن شکرگذاری بابت حضور در جمع ایثارگران جبهه درمان و پاسداشت خدمات و مجاهدت‌های این عزیزان، با وام گرفتن از آیات شریفه قرآن کریم به تبیین اهمیت، جایگاه و اعتبار عفت عمومی تحت عنوان ارکان و ستون های استوار بنای دین مبین اسلام، پرداخت.

استاد ماندگاری با تأسی به آیه 65 سوره عنکبوت گفت: خداوند متعال به عنوان آفریدگار از ما انتظار دارد که به محضر با عظمت ربوبیت اعتماد واثق داشته باشیم تا از مسیر رستگاری منحرف نشویم.

وی لازمه این اعتماد را پیروی از فرامین الهی دانست و افزود: صرفا در صورت اعتماد به محضر خداوندی از حمایت و هدایت وجود مبارک باری‌تعالی بهره‌مند خواهیم گردید. لذا چنانچه از موهبت هدایت نصیب یابیم از بی عفتی و بی حجابی که به وضوح توطئه خبیثانه دشمن است در امان خواهیم بود.

شایان ذکر است این مراسم با شکوه برنامه های فرهنگی متعددی از جمله تلاوت قرآن، اجرای محتوای تصویری از بیانات مقام معظم رهبری در مقوله عفاف و حجاب، پرسش و پاسخ صریح در خصوص مقوله عفاف و حجاب و اهدای جوایز به افراد مأنوس با قرآن را در برداشت.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز