تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰

پیام مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پی هتک حرمت قرآن

پیام مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پی بی حرمتی به كلام الله مجید توسط ایادی صهیونیست.
کد خبر: ۶۸۵۹۵

پیام مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پی هتک حرمت قرآن

 

به گزارش معاصر ,

بسم الله الرحمن الرحیم.

«إِنّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَ إِنّا لَهُ لَحافِظُونَ»

 بی‌تردید ما این قرآن را به تدریج نازل کرده‌ایم و قطعا نگهبان آن خواهیم بود. (سوره حجر، آیه ۹)
"مطالعه‌ی این روند شرارت که در این سال‌ها با عملیات جنایت‌بار در افغانستان و عراق و فلسطین و لبنان و پاکستان همراه بود، تردیدی باقی نمی‌گذارد که طرّاحی و اتاق فرمان آن در دستان سران نظام سلطه و اتاق فکرهای صهیونیستی است"
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

رفتار دین ستیزانه و گستاخانه ی سوزاندن قرآن کریم، علاوه ی بر اینکه چهره ی واقعی صهیونیزم‌جهانی و دول غربی که مدعی گفت و گوی ادیان و تکریم انسان ها هستند را آشکار کرد، جان مسلمانان عالم را به آتش كشيد و نقطه تاريك دگری در پرونده ی شرم آور جهان غرب ثبت و ضبط کرد.
 درموقعیتی که جهان با موجی از اسلام گرايی مواجه شده و كتاب مقدس اسلام ، طبق آمارهایشان،یکی از پرفروش ترين نسخه مكتوب كشورهای غربی است، دشمنان مسلمانان جهان،  با آتش بغض كينه، به حقیقت الهی، وحشيانه به جنگ با منطق و برهان الهی آمده‌اند. یقیناً اين جسارت بزرگ حركات شنيع و توهين‌های آشكاری است كه درسال‌های اخير و درسايه حمايت‌های صهيونيزم جهانی صورت گرفته است.آری ، در مكتب مقدس اسلامی ناب محمدی (ص)، پيروان تمام اديان الهی و مقدسات آن‌ها محترم هستند و مسلمانان از توهين به مقدسات آنها نهی شده‌اند.

توهین به گنجینه بی بدیل و انسان‌ساز قرآن کریم در کشورهای مدعی توسعه یافتگی، احترام به حقوق بشر و پیروان ادیان نمی تواند لطمه ای به جایگاه رفیع این کتاب الهی در میان مردم جهان وارد کند. این‌گونه اقدامات غیرانسانی تنها چهره دروغین غرب و استانداردهای دوگانه آن را بیش از پیش در معرض نمایش قرار می‌دهد.
   اینجانب از طرف خود، اعضاء محترم هیات مدیره و سایرکارکنان خَدوم شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مراتب نفرت و انزجار خود را از این عمل شوم و شیطانی اعلام و آن را شدیدا محکوم نموده، ومطالبه به حق ما از تمام نهادهای بین المللی این است که با این گونه اقدامات به طور قاطع برخورد کرده  و از تکرار آن جلو گیری نمایند و عاملان این توهین بزرگ را به پای میز محاکمه بکشانند.

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ
علیرضا دانشی
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز