تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی والیبال نوجوانان

رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال نوجوانان کشور در آسیا، این رویداد افتخارانگیز را نشانه دیگری از شایستگی فرزندان ایران اسلامی دانست.
کد خبر: ۶۸۸۲۲

پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران

 

به گزارش معاصر، متن پیام تبریک آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که شنبه شب انتشار یافته، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قهرمانی افتخارآمیز و امیدآفرین تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند و کسب جواز حضور در رقابت‌های جهانی، موجب مسرت و مباهات آحاد مردم ورزش دوست کشورمان شد.
این رویداد افتخارانگیز نشانه دیگری از شایستگی فرزندان ایران اسلامی و نوید بخش فتح قله‌های موفقیت از سوی نوجوانان آینده‌ساز و لایق کشورمان است.
اینجانب از همه مربیان، بازیکنان و دست‌اندرکاران تیم ملی والیبال نوجوانان صمیمانه قدردانی می‌کنم و این درخشش ارزشمند را به ملت شریف ایران و جامعه ورزشی کشور تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند متعال تداوم پیروزی آنان را خواستارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

تیم والیبال کمتر از ۱۶ سال پسران ایران که خود را برای رقابت‌های المپیک ۲۰۳۲ نوجوانان آماده می‌کند، روز شنبه هفتم مرداد ماه در فینال نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیا موفق به شکست ازبکستان میزبان این رقابت‌ها شد و با هفت برد متوالی بر سکوی نخست این رقابت‌ها قرار گرفت.

نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۶ سال پسران آسیا از ۳۱ تیر ماه با حضور ۱۲ تیم در تاشکند آغاز شده و امروز(شنبه) با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز