تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

میزان: فریدون ۱۲ مرداد باید به زندان بازگرددد

با توجه به شرایط بیماری حسین فریدون و لزوم اعمال ماده ۵۲۲ آیین دادرسی کیفری، وی در تاریخ ۲۲ تیر ۱۴۰۲ با تشخیص پزشک و هماهنگی مرجع قضایی به مرکز درمانی خارج از زندان اعزام و در حال حاضر بستری و تحت درمان است.
کد خبر: ۶۹۰۲۱



به گزارش معاصر؛ طبق بررسی‌های صورت گرفته توسط خبرگزاری میزان مشخص شد که روند درمانی حسین فریدون تا تاریخ ۴ مرداد ۱۴۰۲ به طول انجامیده و او تا این تاریخ در بیمارستان بستری بوده و در ادامه بنا به تشخیص پزشکی قانونی تا ۱۲ مرداد سال جاری به وی مرخصی استعلاجی پس از درمان داده شده است.

میزان، خبرگزاری قوه قضاییه نوشت: حسین فریدون به صورت موقت و با استفاده از مرخصی استعلاجی و جهت انجام مراحل درمانی، در خارج از زندان است و ۱۲ مرداد باید به زندان بازگردد.

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری ۲۷ تیر سال جاری درباره آخرین وضعیت پرونده حسین فریدون برادر رئیس جمهور سابق، گفت: حسین فریدون، فرزند اسدالله در تاریخ ۲۴ مهر سال ۱۳۹۸ وارد زندان اوین شد و محکوم به تحمل ۵ سال حبس، ۱۵۵ میلیارد ریال جریمه و انفصال از خدمت شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط بیماری حسین فریدون و لزوم اعمال ماده ۵۲۲ آیین دادرسی کیفری، وی در تاریخ ۲۲ تیر ۱۴۰۲ با تشخیص پزشک و هماهنگی مرجع قضایی به مرکز درمانی خارج از زندان اعزام و در حال حاضر بستری و تحت درمان است.

بر همین اساس، طبق بررسی‌های صورت گرفته توسط خبرگزاری میزان مشخص شد که روند درمانی حسین فریدون تا تاریخ ۴ مرداد ۱۴۰۲ به طول انجامیده و او تا این تاریخ در بیمارستان بستری بوده و در ادامه بنا به تشخیص پزشکی قانونی تا ۱۲ مرداد سال جاری به وی مرخصی استعلاجی پس از درمان داده شده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز