تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

استاندار تهران: اقدامات اثربخش برای تاثیرگذاری بر نسل جدید انقلاب پیگیری شود

استاندار تهران: اقدامات اثربخش برای تاثیرگذاری بر نسل جدید انقلاب پیگیری شود
فخاری؛ برنامه ها به عنوان یک جریان جدید برای فضاسازی طرح ریزی و ترکیب برنامه ها به صورت چند لایه با توجه به شرایط موجود و هجمه های دشمنان انجام شود
کد خبر: ۶۹۰۲۹

به گزارش معاصر؛ استاندار تهران گفت: برنامه‌های مربوط به کنگره ملی شهدا باید گام به گام و به صورت اثربخش پیگیری شود تا نتایج بر همه افراد جامعه به ویژه نسل جدید انقلاب تاثیرگذار باشد.

علیرضا فخاری در جلسه هماهنگی کنگره ملی شهدای پایتخت با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی در حوزه ایثار و شهادت اظهار داشت: برنامه های کنگره باید در در سه بخش پیش از کنگره، در حال اجرا و پس از آن برنامه ریزی تا دل‌ها و فضای بصری تهران برای این مراسم عطرآگین شود.

وی بر لزوم حرکت گام به گام برای اجرای برنامه های مستمر در راستای اثربخشی بیشتر در جامعه تاکید کرد.

این مسئول از اجرای کنگره ملی شهدای پایتخت در دهه اول بهمن ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: ۴۸عنوان کتاب ویژه شهدای تهران که عمدتا شهدای ملی هستند آماده رونمایی است و در این کنگره ملی رونمایی می شود.

این مسئول به اهمیت برنامه ها برای تداوم شمیم شهدا در تهران اشاره کرد و افزود: برنامه ها به عنوان یک جریان جدید برای فضاسازی طرح ریزی و ترکیب برنامه ها به صورت چند لایه با توجه به شرایط موجود و هجمه های دشمنان انجام شود.

فخاری یادآور شد: اجرای اقدامات موثر کنگره ملی شهدای پایتخت در برنامه های کمیته های ۲۶ گانه پایتخت دنبال شود تا اقدامات به شکل مطلوب پیش رود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز