تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱

کندوان یکطرفه شد

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت حجم‌ سنگین ترافیک خودروها، این جاده دقایقی پیش از سمت شمال به جنوب از ۲ راهی طویر مرزن‌آباد برای دومین بار در ۲۴ ساعت اخیر یکطرفه شد.
کد خبر: ۶۹۱۶۲

کندوان یکطرفه شد

 

به گزارش معاصر,سرگرد محمد احمدی روز شنبه افزود : این تصمیم تا زمان تخلیه بار ترافیکی از سوی پلیس راه فراجا و مازندران اتخاذ و اجرا شده است.

وی حجم زمان حاضر ترافیک در این محور را سنگین اعلام کرد.

حوالی ساعت ۱۷ و ۲۰ روز گذشته نیز محور کندوان به دلیل حجم بالای تردد خودرویی از سمت شمال به جنوب به مدت هفت ساعت یک طرفه شده بود.

فرمانده پلیس راه کندوان به کاربران جاده ای توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی و توجه کافی با جلو را در این محور کوهستانی و پرتردد کشور رعایت کنند تا خاطره خوبی از سفر خود و خانواده شان رقم بزنند.

به گفته سرگرد احمدی در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون حوادثی مبنی بر وقوع تصادفات و حوادث طبیعی در این محور گزارش نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از ثبت رسمی ورود یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر به این استان طی روز های سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته خبر داد.

روح الله سلگی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این مسافران در اقامتگاه‌های رسمی مازندران ساکن شدند.

وی ادامه داد: با توجه به ورود خانه دومی ها به مازندران آمار کلی مسافران ورودی به این استان طی روزهای دهم و یازدهم مرداد ماه جاری از مرز پنج میلیون نفر فراتر رفت.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز