تهران ۱۲.۹۹° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
رئیسی در بازدید از صداوسیما:

کار ما در دولت و شما در رسانه ملی، باز کردن گره‌های ذهنی است

کار ما در دولت و شما در رسانه ملی، باز کردن گره‌های ذهنی است تا تبدیل نشود به یک مساله دیگری و مشکلی درست نکند.
کد خبر: ۶۹۲۷۸

به گزارش معاصر، رئیس‌جمهور گفت: هزینه‌کرد در بخش برون‌مرزی صداوسیما سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از صداوسیما به مناسبت روز خبرنگار، اظهار کرد: ما هم سیاست همسایگی را دنبال می‌کنیم و هم سیاست تعامل با کشورهای مسلمان و هم سیاست ارتباط با کشورهای همسو را دنبال می‌کنیم و همراهی صداوسیما و رسانه‌ها در تبیین ابعاد این سفرها می‌تواند بسیار کمک کند.

وی ادامه داد: هزینه کردن در این مسیر سرمایه‌گذاری است تا پیام انقلاب اسلامی ایران در منطقه و جهان شنیده شود. بخش برون‌مرزی صداوسیما از برکات انقلاب است که با وجود همه شرایطی که امپراتوری رسانه‌ای دشمن می‌سازد، شما می‌توانید صدا و فریادی برای مسلمانان و آزادگان داشته باشید بنابراین من معتقدم هزینه‌کرد در این زمینه سرمایه‌گذاری محسوب می شود.

وی با بیان این‌که «معیشت مردم اولویت همه ماست»، اظهار کرد: گام‌های خوبی هم برای مهار تورم و هم برای رشد تولید برداشته شده که برخی می‌خواهند این اقدامات شنیده نشود. شما مطالبه مردم، فرهیختگان و صاحب نظران را انتقال دهید و این شکالی ندارد. شاید کسی به من رای نداده باشد و من را قبول نداشته باشد ولی شرط حرف زدن این نیست که من را قبول نداشته باشد بلکه باید حرفش را بزند و رسانه ملی هم باید حرف‌های مختلف را منتقل کند اما از طرفی اقدامات انجام شده، تبیین شود.

وی افزود: کار ما در دولت و شما در رسانه ملی، باز کردن گره‌های ذهنی است تا تبدیل نشود به یک مساله دیگری و مشکلی درست نکند. ممکن است رادیو خارجی و رسانه دشمن با عملکرد نامناسب گره ایجاد کند ولی مهم برای ما و شما این است که این گره‌ها را باز کنیم و اجازه ندهیم گره ایجاد شود به خصوص در نسل جوان .

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز