تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
فرمانده کل ارتش:

دشمنان و بدخواهان ایران چاره‌ای جز تغییر راهبرد خود ندارند

فرمانده کل ارتش در مراسم تجلیل از خانواده‌ها و کارکنان ناوگروه ۸۶ گفت: دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی چاره‌ای جز تغییر راهبرد در اجرای نقشه‌های شوم خود علیه ایران عزیز و این ملت قدرشناس و بصیر ندارند.
کد خبر: ۶۹۳۸۴

دشمنان و بدخواهان ایران چاره‌ای جز تغییر راهبرد خود ندارند

 

به گزارش معاصر,سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خانواده‌ها و کارکنان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش گفت: از خشنودی و ابراز لطف ویژه فرمانده معظم کل قوا بسیار مسرور هستیم و تکلیفی سنگین‍‌تر را بر دوش خود احساس می‌کنیم. ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی به وجودتان افتخار می‌کند.

وی دیدار صمیمانه کارکنان غیور ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی و خانواده‌های این عزیزان با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را ذخیره‍ای ارزشمند برای ارتش دانست.

سرلشکر موسوی در ادامه سخنان خود با اشاره به شور و شعف و ابراز خرسندی خانواده‌ها از این دیدار و ایجاد روحیه مضاعف در آنان، خاطرنشان کرد: حضرت امام خامنه‌ای عزیز با این دیدار و بیانات راهگشا و امید بخششان، بر تقویت حرکت رو به رشد نیروی دریایی، با عنایت به گذشته ارزشمند سال‌های پس از پیروزی انقلاب تا امروز پرافتخار، تاکید فرمودند.

فرمانده کل ارتش، بیان کرد: با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای دوراندیشانه فرمانده معظم کل قوا، این حرکت رو به جلو باید توسط نیروی دریایی ارتش با قدرت ادامه یابد و امیدواریم این نیروی راهبردی به افتخارات بیشتری نیز دست پیداکند.

وی افزود: لطف و عنایت ویژه فرمانده معظم کل قوا در دیدار با خانواده‌ها و کارکنان ناوگروه ۸۶ نداجا موجب ارتقای روحیه رزم کارکنان ارتش شد.

سرلشکر موسوی در ادامه با اشاره به عظمت صبوری و همراهی خانواده‌های کارکنان ناوگروه ۸۶ گفت: از آن روزی که ناوگروه حرکت کرد تا همین امروز، با هر یک از این عزیزان، از کودکان تا بانوان و مادرانی که چندین فرزند دارند و پدران و مادران آ‌ن‌ها  مواجه می‌شوید، نگاهشان به این ماموریت، نگاهی غرورآمیز و افتخارآفرین است که خودشان را در این موفقیت بزرگ سهیم می دانند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه یکی از معروف‌ترین سرمشق‌های زندگی که در جریان قیام عاشورا و نهضت حسینی (ع) شنیده شده، کلام مبارک حضرت زینب کبری (س) است که  فرمودند: «ما رأیت الا جمیلا».

وی ادامه داد: شما عزیزان نیز از پایین‌ترین تا بالاترین درجات و خانواده‌های صبور و شریف‍تان هر جا سخن گفتید، از اعماق وجودتان از زیبایی و نتیجه دلنشین و ماندگار صبر و استقامت خود و همسران و فرزندان و پدرانتان گفتید. ملت بزرگ و قهرمان ایران سربلند اسلامی با دیدن این روحیه متعالی، به وجودتان افتخار می‍کنند و در دلشان امید به وجود چنین رزمندگانی تقویت می‌شود.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی نیز وقتی با روحیه خستگی‌ناپذیر عزیزان ما در دریاها و اقیانوس‌ها و همراهی و همدلی صبورانه خانواده‌هایشان که ۸ ماه دوری را با وجود مشکلات، تحمل کردند، مواجه می‌شوند، چاره ای جز تغییر راهبرد در اجرای نقشه‌های شوم خود علیه ایران عزیز و این ملت قدرشناس و بصیر ندارند.

در ادامه این مراسم، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، لوح مزین به پیام درود فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) خطاب به فرماندهان  کارآمد و دریانوردان شجاع ناوگروه ۸۶ را به امیر دریادار شهرام ایرانی اهدا و از آحاد فرماندهان و دریادلان مومن و غیور این ناوگروه و خانواده‌های گرانقدرشان تجلیل کرد.

 

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز