تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

پرونده مسکن مهر پرند در نیمه شهریور بسته خواهد شد

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: پرونده مسکن مهر در این شهر با تحویل ۲ هزار و ۸۰۰ واحد باقیمانده در نیمه اول شهریورماه بسته خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۴۴۲

پرونده مسکن مهر پرند در نیمه شهریور بسته خواهد شد

 

به گزارش معاصر, آرش صیادی افزود: ۲ هزار و ۸۰۰ واحد در قالب مسکن مهر در شهرجدید پرند باقی‌مانده بود که در نیمه اول شهریورماه تحویل متقاضیان می شود و با این واگذاری عملا پرونده مسکن مهر در این شهر تمام خواهد شد.

وی اضافه کرد: این تعداد به جز ۷۰۰ واحدی است که تعاونی‌های مردمی و یا تعاونی دستگاه‌های مختلف در سالهای گذشته زمین‌هایی را گرفته اما به دلیل مشکلات حقوقی پیچیده اعضا با هم دچار مشکل شده و یا تعاونی‌ها منحل شدند.

صیادی با بیان اینکه در شهر جدید پرند ۲۲۵ هزار نفر درسامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده بودند، تصریح کرد: با پالایش‌های صورت گرفته حدود ۷۵ هزار نفر در این شهر واجد شرایط شناخته شدند، اما محدودیت هایی در تامین زمین داریم.

وی ادامه داد: با هدف تامین زمین برای ساخت نهضت ملی مسکن در شهرجدید پرند، سال گذشته ۶۰۰ هکتار زمین در قالب فازهای ۴۵۰ و ۱۴۵ هکتاری به پرند افزوده شده و موفق شدیم که برای ۳۲ هزار واحد زمین مورد نیاز را تامین کنیم.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه از این تعداد پیمانکار ۲۷ هزار واحد انتخاب و عملیات اجرایی ساخت آنها شروع شده است، گفت: همچنین به دلیل افزایش تراکمی که در زمین ها داشتیم در روزهای اخیر پنج هزار واحد دیگر نیز افزوده که در فرآیند انتخاب سازنده قرار دارند.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
برچسب ها : مسکن مهر پرند
ارسال نظر

آخرین اخبار روز