تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰

نظر نکونام درباره پیشرفت برخی بازیکنان

آنها بازیکنان توانمندی هستند و همیشه به آنها گفته‌ام که شما بازیکنان بزرگی هستید و فقط کافی است که خودشان باشند و بهترین عملکردشان را در هر تمرین و مسابقه نشان دهند تا در نهایت بتوانیم شرایط را خوب کنیم.
کد خبر: ۶۹۴۹۹

به گزارش معاصر، سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره پیشرفت برخی بازیکنان زیر نظر او گفت: کار خاصی انجام نمی‌دهیم و کار جادویی انجام ندادیم. کیفیت و واقعیت فوتبال این بازیکنان همین است.

 جواد نکونام، سرمربی استقلال پس از برد تیمش در هفته اول لیگ برتر در نشست خبری اظهار کرد: امروز دوست داشتیم در این زمین عجمی‌پور(بازیکن فقید صنعت نفت که چند هفته قبل در سانحه رانندگی جان باخت) را می‌دیدیم و از فوتبال او لذت می‌بردیم اما متاسفانه در بین ما نبود و به خانواده‌اش تسلیت می‌گویم و امیدوارم همیشه شادی باشد. به مردم آبادان و تیم صنعت نفت تسلیت می‌گویم.

وی گفت: چهار سال در این استان بوده‌ام و به دلیل گرمای هوا در این جا به ویژه برای تیم‌هایی که از شهرهای دیگر می آیند، فوتبال سخت است و شرایط را برای هر تیمی سخت می‌کند.

باید سر تا پای بازیکنان را طلا گرفت

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ابتدای بازی به شاگردانم گفتم، گرمای هوا یک مسابقه و تیم صنعت نفت هم یک مسابقه است و باید سعی کنیم در این دو دیدار پیروزی شویم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و باید سر تا پای این بازیکنانی را که امشب برای باشگاه بزرگ استقلال بازی کردند طلا گرفت. آنها بدون هیچ چشم‌داشت و خواسته غیرمعقولی، فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند.

حیف کاری از دستم بر نمی‌آید

وی عنوان کرد: تیم صنعت نفت در نیمه اول ما را اذیت کرد و به آقای ویسی برای داشتن چنین تیم خوبی تبریک می‌گویم. بازیکنانم در این گرما و رطوبت بالا جانانه جنگیدند و به آنها خسته نباشید می‌گویم و ممنون آنها هستم. حیف که کاری از دست من برنمی‌آید و اگر می‌توانستم کاری انجام دهم مطمئناً کارهای بزرگی برای آنها انجام می‌دادم.

نکونام افزود: به هوادارانم تبریک می‌گویم و این برد برای هوادارانمان است. آنها لیاقت این برد را داشتند. من اصلاً کاری به نتیجه ندارم و در این دیدار فقط برد برای من مهم بود و خوشبختانه شرایط تیمی و بازیکنانم خوب بود.

کار جادویی نکردم

وی در پاسخ به این سوال که شما چه کاری انجام دادید که بازیکنانی مثل سید حسین حسینی و ابوالفضل جلالی که فصل گذشته عملکرد چندان خوبی نداشتند امشب توانستند موفق عمل کنند؟ گفت: کار خاصی انجام نمی‌دهیم و کار جادویی انجام ندادیم. کیفیت و واقعیت فوتبال این بازیکنان همین است. آنها بازیکنان توانمندی هستند و همیشه به آنها گفته‌ام که شما بازیکنان بزرگی هستید و فقط کافی است که خودشان باشند و بهترین عملکردشان را در هر تمرین و مسابقه نشان دهند تا در نهایت بتوانیم شرایط را خوب کنیم.

نکونام در پاسخ به سوالی درباره حضور یک بازیکن خارجی در ایران، عنوان کرد: من خبری ندارم و قطعاً اگر مورد تایید من بود، اطلاعات کافی داشتم. بازیکن را نمی‌شناسم و درباره چیزی که اطلاع ندارم نمی‌توانم صحبت کنم.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز