تهران ۱۸.۷۳° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰

باید بسترهای رضایتمندی و آسایش خیال مردم را فراهم کنیم

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: این استان باید در تولید و توزیع کالاهای اساسی نیز وارد عمل شود چراکه افزایش تولید سبب کاهش قیمت ها می شود.
کد خبر: ۶۹۶۲۷

باید بسترهای رضایتمندی و آسایش خیال مردم را فراهم کنیم


به گزارش معاصر از استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که روز یکشنبه ۲۲ مردادماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه نظارت ها بر بازار استان باید تشدید شود، افزود: بر این اساس کنترل و بازدید از توزیع کالاهای اساسی در استان را نیز با جدیت بیشتری در بازدیدهای سرزده در دستور کار قرار خواهیم داد.
وی ادامه داد: بر این باور هستم که می توانیم با ایجاد تسهیلات برای بخش خصوصی در بخش تولید گوشت سفید و قرمز، در جهت کاهش قیمت ها اقدام کنیم.
عبداللهی از مدیرکل جهادکشاورزی خواست تا بخش های تولیدی زیرمجموعه خود را مورد نظارت قرار داده و پیش از بروز موانع و مشکلات به چاره اندیشی در خصوص مسائل، اقدام کند.
وی همچنین افزایش تولید و توزیع کالاهای اساسی در بازار را عامل کاهش قیمت دانست و برخورد جدی دستگاه های نظارتی با افزایش قیمت های خارج از مصوبات ستاد تنظیم بازار را خواستار شد.
استاندار البرز اتخاذ تدبیر برای تسهیل در راه اندازی مرغداری ها و دامداری ها با هدف تامین نیاز استان و حتی صادرات را یکی از مهمترین رویکردهای این نشست ها اعلام کرد و متولیان را مکلف کرد تا در جلسات بعدی طرح و برنامه ویژه با قابلیت اجرا، ارائه دهند.
وی گفت: باید ظرفیت های تولید و صادرات استان اعلام شود و همچنین نیازهای کشورهای همسایه احصا شود تا با اطلاعات دقیق در خصوص رایزنی جهت توسعه روابط بین کشورها، تلاش کنیم.
عبداللهی افزود: اعضای ستاد باید پویاتر شوند و برنامه های ویژه ای برای تنظیم بازار استان ارائه دهند چراکه ضرورت دارد با نظارت های جدی و اقدام در راستای کاهش قیمت ها و افزایش تولید، رضایتمندی و آسایش خیال مردم اقدام کنیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز