تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

دربابِ احیای مهمترین کارخانه‌ی تولیدِ لوله‌ی آب در کشور

موقعیت جغرافیایی شرکت لوله سازی اهواز به عنوان تنها کارخانه‌ی تولید کننده‌ی لوله‌ی اسپیرال در جنوب و جنوب غرب کشور است.
کد خبر: ۶۹۷۱۶

 

معاصر- با توجه به اینکه شرکت لوله سازی اهواز یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان لوله در خاورمیانه با بیش از ۵۵ سال تجربه در زمینه‌ی تولیدِ لوله‌های فولادیِ نفت، گاز، پتروشیمی و آب است، راه اندازی کارخانه تولید لوله‌های "اسپیرال" پس از چهار و نیم سال، می‌تواند پیامدهای مثبتی از نظر اقتصادی و اجتماعی داشته باشد.

با در نظر گرفتنِ وسعتِ جغرافیای کشور و شرایط اقلیمی و نیاز به آبِ شرب و صنعتی در نقاط مختلفِ کشور، اکنون نیاز به آب یکی از مسائل اساسی به حساب می‌آید.

همچنین با توجه به اینکه مسائلی همچون انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس به فلات مرکزی ایران اخیرا بیشتر مطرح شده است به همین منظور بازار خوبی را در آینده برای لوله‌های آب متصور هستیم.

به همین منظور یکی از اقداماتِ اولیه‌ی مدیر عامل جدید شرکت لوله سازی اهواز، تمرکز بر افزایش سبد محصول و راه‌اندازی و احیای مجددِ کارخانه‌ی تولید لوله‌های آب به روش اسپیرال بود که در روزهای اخیر این خط واردِ مدار تولید شد.

تولید لوله‌های آب به روش اسپیرال (spiral) دارای مزایایی متفاوتی است. بر همین اساس، شرکت لوله سازی اهواز یکی از مهمترین مزیت‌های رقابتی‌اش داشتنِ "تجربه"ای ۵۵ ساله در ساخت لوله است. همچنین نوآوری در تجهیزات و جوشِ SAWH از دیگر مزیت‌های این کارخانه به شمار می‌رود.

موقعیت جغرافیایی شرکت لوله سازی اهواز به عنوان تنها کارخانه‌ی تولید کننده‌ی لوله‌ی اسپیرال در جنوب و جنوب غرب کشور و داشتنِ موقعیت استراتژیک و وجود خطِ ریلیِ قطار باعثِ حمل و نقلِ آسان‌تر به مقصد شده است.

از جمله پیامدهای مثبتِ راه‌اندازیِ مجددِ کارخانه‌ی اسپیرال می‌توان به افزایش تولید و سبدمحصولات و درآمدزایی برای شرکت، پایداریِ شغل و کاهشِ بیکاری، افزایش رقابت در بازار، افزایش فرصت‌های صادراتی و درآمد ارزی، توسعه صنعت و اقتصاد منطقه، و در نهایت افزایش سطح زندگی جامعه‌‌ی لوله سازی اهواز اشاره کرد.

استفاده از تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته در تولید لوله‌های با کیفیت بالا و تضمین کیفیت و اطمینان مشتریان از محصولاتِ این شرکت باعث شده که لوله سازی اهواز به عنوانِ یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های تولید لوله شناخته شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز