تهران ۱۹.۸۴° كمينه ۱۹.۸۴°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
استاندار البرز در دیدار با آزادگان:

بعنوان خادمان مردم، بدنبال حل مشکلات و جبران عقب ماندگی ها هستیم

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ما بعنوان خادمان مردم مکلف هستیم تا شبانه روز تلاش کنیم و مشکلات را حل کنیم و عقب ماندگی ها را جبران کنیم.
کد خبر: ۶۹۷۶۱

بعنوان خادمان مردم، بدنبال حل مشکلات و جبران عقب ماندگی ها هستیم

 

به گزارش معاصر از استانداری البرز، مجتبی عبداللهی روز سه شنبه ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ در دیدار با جمعی از آزادگان که بمناسبت سالروز آزادی اسرا در سال ۶۹ برگزار شد، اسرا را مظهر صبر و استقامت دانست و افزود: ایثار و شهادت طلبی آنها الگوی جهاد در راه حفاظت از آرمان های نظام و خدمت به مردم است.
وی ادامه داد: یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام بویژه آزادگان سرفراز را گرامی می داریم و همواره آن عزیزان را شاهد و ناظر اعمال خود می دانیم.
عبداللهی گفت: خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان همواره به دنبال منافع و دفاع از حق مردم بوده اند و این روحیه، مسئولان را به تلاش بیشتر برای کسب رضایتمندی مردم تشویق می کند.
وی افزود: البته که بسیاری از ایثارگران و آزادگان سرفراز با مشکلاتی اعم از معیشت، اشتغال فرزندان، مسکن و... همراه هستند و ما موظف هستیم نسبت به حل آنها تدابیر لازم را داشته باشیم.
استاندار البرز گفت: ما بعنوان خادمان مردم مکلف هستیم تا شبانه روز تلاش کنیم و مشکلات را حل کنیم و عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز