تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

برای همکاری و مشارکت با شرکت نفت و گاز اروندان تمرکز ویژه داریم

مدیرعامل شرکت حفاری شمال در سفر به اهواز ضمن حضور در شرکت نفت و گاز اروندان با مدیرعامل این شرکت دیدار و ضمن اعلام آمادگي براي همکاری های بیشتر دو شرکت، پیرامون پروژه اروندان به بيان برنامه هاي اجرايي مدنظر پرداختند.
کد خبر: ۶۹۷۸۹

برای همکاری و مشارکت با شرکت نفت و گاز اروندان تمرکز ویژه داریم

 

به گزارش معاصر از شرکت حفاری شمال,مهندس سلمان زاده مدیرعامل شرکت حفاری شمال در این جلسه با اشاره به شتابدهي بررسي ويژه و تصويب مصوبات پروژه ها در کمیسیون معاملات گفت: برای همکاری و مشارکت با شرکت نفت و گاز اروندان تمرکز ویژه داریم تا در پروژه هاي کارفرماي محترم به بهترین شکل ممکن مشارکت کنیم.
وی گفت: در حال آماده سازی پایگاه پشتیبانی پروژه اروندان هستیم تا با برنامه ریزی دقیق و زمانبندی مشخص بتوانیم این کار را به سرانجام برسانیم.
مدیرعامل شرکت حفاری شمال اضافه کرد: با گردآوری اطلاعات و تحليل داده هاي در اختيار و با همفکری تیم متخصص و با دانش موجود در حال بررسی هستیم که بتوانیم سریع تر برنامه طراحي چاه ها را تدوین نماییم.
وی افزود: در خصوص لوکیشن ها با توجه به تجارب قبلی با شركتهايي که در منطقه دارخوین کار کرده اند و با مشکلات و موانع موجود آشنا هستند در حال مذاکره هستیم، ضمن آنکه تلاش میکنیم هر چه سریعتر یکی از دستگاه های حفاری خشکی را در منطقه مستقر نماییم.
مهندس سلمان زاده تاکید کرد: با تمام توان در پروژه اروندان حاضر می شویم و تلاش میکنیم بتوانیم در پروژه های دیگر شرکت نفت و گاز اروندان نيز رقابت و حضور موثر داشته باشیم.
در ادامه این جلسه مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان نیز با تشکر از شرکت حفاری شمال جهت پیگیری پروژه گفت: روحیه تلاش و ممارست، همچنین میل پیشروی در حفاري شمال باعث دلگرمی ما در ادامه کار خواهد بود.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: تحصيل اراضی، ساخت و ترميم لوکیشن، مین رويي و بررسی نقشه های منطقه از اولویت های شروع کار است و با توجه به زمان شروع کار باید از فرصت باقی مانده استفاده بهینه کرد. ضمن آنکه در بخش مهندسي کالا هم سفارش گذاری به موقع كالاي پروژه از اهميت بالايي برخوردار است.
مهندس عذاری اهوازی اضافه کرد: از همین ابتدا به صورت مستمر جلسات کارشناسی برگزار شود و با برنامه ریزی جهت تامین کالا و سایر مسائل با مدیریت بهینه زمان، پیشرفت پروژه را شاهد باشیم.
وی افزود: تجهیز کارگاه و راه اندازی پایگاه پشتیبانی پروژه باید در اولویت قرار گیرد تا بتوانیم به بهترین نحو از زمان استفاده کنیم.
مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان در پایان گفت: با روحیه جهادی و اراده خوبی که در شرکت حفاری شمال سراغ داریم؛ امیدواریم با اثر بخشی ملموس در این پروژه كارها پيش رود.
در ادامه این سفر کاری مهندس سلمان زاده با دکتر ترنجی زاده مجری طرح های نگهداشت و افزایش تولید ناحیه مارون در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز دیدار کرد .
در این دیدار که با حضور کارشناسان ارشد کارفرما در پروژه مارون برگزار شد، طرفین ضمن تبادل نظر به بررسی روند پیشرفت پروژه در تمامي جبهه هاي كاري پرداختند. دكتر ترنجي زاده با تاكيد بر ضرورت پيگيري رفع مشكلات بسته هاي كاري پروژه ارائه زمان بندي رفع اين موارد را خواستار شدند.
همچنین مدیرعامل شرکت حفاری شمال با حضور در مجتمع آموزش علوم و فنون اهواز ضمن دیدار با جناب آقاي ناصری کریموند رئیس مجتمع در مورد راهکارهای همکاری و استفاده از تجربیات متقابل و همکاری بیشتر طرفین به گفتگو نشست.
شایان ذکر است در این سفر دکتر سلطانی مدیر پروژه مارون و مهندس عبدی مدیر پروژه اروندان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز