تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸

پیام مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس در محکومیت حمله تروریستی شاهچراغ

عطا پورشیرزاد مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس با انتشار پیامی ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی حمله به آستان قدسی حضرت شاهچراغ (ع) بر لزوم پیگیری موضوع و مجازات عاملان این حمله تروریستی تاکید کرد.
کد خبر: ۶۹۸۰۱

پیام مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس در محکومیت عملیات تروریستی در شاهچراغ (ع)

 


به گزارش معاصر از اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس ، پور شیرزاد در این پیام با تاکید بر اینکه عاقبت دردناکی در انتظار عاملین، آمرین و پشتیبانان این جنایت خواهد بود. افزود: عملیات تروریستی حمله به زائران و نمازگزاران در حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ ثابت کرد دشمنان کشور و ملت از هیچ اقدامی غیرانسانی و وحشیانه‌ای برای آسیب‌رساندن به مردم مظلوم ایران فروگذار نمی‌کنند.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس یاد آور شد : صحنه عاشورایی شاهچراغ عمق بی‌رحمی دشمنان را در به شهادت رساندن، کودک و جوان، زن و مرد، کهنسال و میان سال، خادمان و زائران به نمایش گذاشت.
در ادامه این پیام آمده است : دشمن در این عملیات تروریستی یکی از عمال داعشی خود را برای به شهادت رساندن مومن‌ترین افراد بکار گرفت اما خون شهدای مظلوم ما نابودگر همه طراحی‌های آنها در خواهد شد.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس با اشاره به علاقه مندی شهروندان شیراز به شاهچراغ (ع) و پایبندی به اعتقادات دینی و مذهبی افزود: انجام عملیات کورکورانه و تروریستی ذره ای خدشه در اعتقادات دینی و مذهبی مردم ما ایجاد نخواهد کرد.
وی در پایان ضمن آرزوی تندرستی برای مجروحان این حمله تروریستی و طلب رحمت و مغفرت برای شهدا خاطر نشان کرد : حادثه تروریستی شیراز که در حرم مطهر احمد بن‌ موسی(ع) منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از زائران و هموطنان عزیزگردید، بار دیگر چهره پلید دشمنان کوردل نظام و جمهوری اسلامی را نمایان ساخت .

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز