تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۱.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

160 نفر از کارکنان جهاد کشاورزی فارس در رقابت ورزشی

هر گونه غفلت و بی توجهی نسبت به فعالیت بدنی مناسب کارکنان، فرسودگی منابع انسانی و به دنبال آن کاهش کارآیی آنان را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۶۹۸۱۴

معاصر- مدیر امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از حضور 160 نفر از کارکنان این سازمان در رقابت های ورزشی که به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی برگزار شده بود، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، ناصر انصاری با اذعان به اینکه این رقابت ها در یک رشته تنیس روی میز برای زنان و دو رشته فوتسال و والیبال برای مردان برگزار شده، گفت: این دور از مسابقات با حضور تیم های منتخب از این سازمان و ادارات کل تابعه برگزار شد.

به گفته وی، اداره کل امور عشایر، مرکز تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، مدیریت امور شعب بانک کشاورزی و پشتیبانی امور دام از جمله دستگاه های شرکت کننده در این مسابقات بودند.

این مقام مسئول با بیان اینکه 20 نفر از خواهران شاغل در مسابقات تنیس روی میز شرکت داشته اند، اظهار کرد: فاطمه عظیم پور، صدیقه زارع و مریم دهقانفر از جهاد کشاورزی فارس در این مسابقات به ترتیب حائز نفرات اول تا سوم شدند.

وی با اشاره به اینکه 80 نفر از آقایان شاغل در قالب هشت تیم منتخب در مسابقات فوتسال شرکت داشته اند، ابراز کرد: در این مسابقات تیم فوتسال سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با غلبه بر تیم اداره کل امور عشایر فارس در بازی فینال، فاتح جام قهرمانی شد.

انصاری به مسابقات والیبال نیز پرداخت و افزود: این مسابقات با حضور60 نفر در قالب 6 تیم برگزار شد و در نهایت تیم (الف) سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با شکست دادن تیم (ب) این سازمان برنده بازی شد و جام قهرمانی را نصیب خود کرد.

وی با بیان اینکه این مسابقات با تاکید رئیس محترم سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و حمایت های معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان در مجموعه سالن ورزشی رکن آباد برگزار شده بود، اضافه کرد: هر گونه غفلت و بی توجهی نسبت به فعالیت بدنی مناسب کارکنان، فرسودگی منابع انسانی و به دنبال آن کاهش کارآیی آنان را به دنبال خواهد داشت.

مدیر امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد: فینال مسابقات فوتسال و اهدای جوایز این دور از مسابقات ورزشی با حضور سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، محمد محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع، سید عبدالوهاب نقیب رئیس اداره روابط عمومی و جمعی از کارکنان ورزش دوست برگزار شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز