تهران ۲۵.۴° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳

سه رستوران در همدان به علت عدم رعایت اصول بهداشتی پلمب شد

رئیس گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: دو رستوران و یک باغ‌رستوران در همدان به علت عدم رعایت اصول بهداشتی و وجود نواقص بحرانی بهداشتی پلمب شد.
کد خبر: ۷۰۱۶۳

سه رستوران در همدان به علت عدم رعایت اصول بهداشتی پلمب شد

 

به گزارش عاصر,امیررضا ملکی  افزود: این واحدها به علت نواقص بحرانی بهداشتی از جمله رعایت نکردن زنجیره سرد مواد غذایی و بهداشت فردی و استمرار تخلف پلمب شدند.

وی بیان کرد: در فصل تابستان به علت گرم شدن هوا و استفاده بیشتر مردم از اماکن عمومی، بازدیدها در طرح تشدید به صورت سرزده انجام می‌گیرد و در صورت وجود شرایط نامناسب ابتدا اخطار صادر و در صورت تکرار مکرر بعد از ارائه یک اخطار ۴۸ ساعته پلمب می‌شود.

ملکی خاطرنشان کرد: بازدید از اماکن عمومی و مکان‌های تولید و توزیع مواد غذایی در تابستان با فاصله‌های کوتاه انجام می‌شود تا سلامت مخاطبان به خطر نیفتد، تیم‌های بازدید از مکان‌ها در سه شیفت کاری مخالف یعنی صبح تا ظهر، عصر و شب در حال فعالیت هستند و تا زمانی‌که رفع نقص مکان پلمب‌شده صورت نگیرد و اطمینان‌خاطر بازرسان اتفاق نیفتد، فک پلمب نخواهد شد.

وی افزود: هر چند تیم‌های بهداشتی در یک زمان‌بندی مشخص از اماکن عمومی سرکشی می‌کنند اما میزان بازدیدها از واحدهای عرضه مواد غذایی، رستوران و باغ‌رستوران‌ها با توجه به اهمیت بیشتر از سایر صنوف است و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مردم می‌توانند با شماره‌گیری ۱۹۰ تخلف اماکن عمومی را گزارش دهند.

 

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
برچسب ها : پلمپ رستوران همدان
ارسال نظر

آخرین اخبار روز