تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷

قیمت دلار ۱ شهریور ۱۴۰۲

در دومین ماه تابستان قیمت دلار با بازدهی مثبت به کار خود پایان داد. روزهای پرخبر مرداد در حالی به پایان رسید که دلار بار دیگر به کانال ۴۹ هزار تومانی برگشت و افزایش ۴۰۰ تومانی داشت.
کد خبر: ۷۰۱۶۹

قیمت دلار ۱ شهریور ۱۴۰۲

 

به گزارش معاصر, قیمت دلار در آخرین روز مرداد با افزایش ۴۰۰ تومانی وارد کانال ۴۹ هزار تومانی شد و با قیمت ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان بسته شد.

در یک ماه گذشته اسکناس آمریکایی در سه کانال پایانی کریدور ۴۰ هزار تومانی نوسان داشت اما در بیشتر روزها قیمت ۴۹ هزار تومانی، محدوده نوسان این اسکناس بود.

یک ماهی که گذشت بازار ارز شاهد اخباری بود که به کمک سیاستگذار آمد تا اهرمی باشد برای مهار رشد دلار. اخبار مربوط به آزادی زندانیان دو تابعیتی و آزادسازی منابع بلوکه شده ایران از اهم رویدادهایی بود که در مدت مذکور بر قیمت دلار اثر گذاشت. با این وجود دوام این اخبار برای ایجاد افت قیمت دلار، در برخی اوقات کمتر از چند ساعت بود. کارشناسان اقتصادی به نقش پررنگ سیاستگذار با وجودی که چندان دست‌ پر هم نیست در ثبات ماه‌های اخیر در بازار ارز تاکید می‌کنند.

کارشناسان اقتصادی مرداد را رکودی‌ترین ماه برای دلار در هر سال می‌دانند و معتقدند در شهریور تقاضا در بازار ارز زیاد می‌شود. باید دید با شروع آخرین ماه تابستان دلار چه روندی می‌گیرد؟

قیمت نرخ‌های مختلف

روز گذشته در سایت بازار متشکل ارزی اسکناس دلار با کاهش سه تومانی با قیمت ۴۱ هزار و ۲۹۹ تومان عرضه شد. دلار حواله نیز با همین مقدار کاهش با قیمت ۳۷ هزار و ۵۴۵ تومان عرضه شد.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

دیروز اسکناس یورو افزایش ۴۰۰ تومانی داشت و با رقم ۵۳ هزار و ۴۹۵ تومان معامله شد. قیمت اسکناس یورو در سایت بازار متشکل ارزی افزایش ۹۰ تومانی داشت و به قیمت ۴۴ هزار و ۹۶۷ تومان رسید. یوروی حواله نیز ۸۲ تومان گران شد و با رقم ۴۰ هزار و ۸۷۹ تومان عرضه شد.

قیمت درهم امارات دیروز ۱۱۰ تومان افزایش داشت. این اسکناس با قیمت ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد. در سایت بازار متشکل ارزی قیمت حواله درهم با رقم ۱۰ هزار و ۲۲۳ تومان مبادله شد و یک تومان کاهش داشت.  اسکناس درهم نیز همین مقدار کاهش داشت و با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۵ تومان عرضه شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : قیمت دلار 1شهریور
ارسال نظر

آخرین اخبار روز