تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

بخش ام‌.آر.آی و ماموگرافی بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت تهران افتتاح شد

همزمان با گرامیداشت روز پزشک، بخش ام‌.آر.آی و ماموگرافی بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت تهران افتتاح شد.
کد خبر: ۷۰۱۸۸
بخش ام‌.آر.آی و ماموگرافی بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت تهران افتتاح شد

 

به گزارش معاصر از شرکت ملی نفت ایران، بخش MRI و ماموگرافی بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت تهران، صبح امروز (چهارشنبه؛ یک شهریورماه) همزمان با روز بزرگداشت ابن سینا و پزشک با حضور مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و جمعی از مدیران صنعت نفت، افتتاح شد بخش رادیولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی و تراکم استخوان مرکز سلامت خانواده آزادی نیز از بخش هایی بودند که همزمان و به صورت آنلاین افتتاح شدند.

خجسته مهر در آیین افتتاح بخش ام‌ار‌آی و ماموگرافی در گفت و گو با رییس بخش رادیوگرافی بیمارستان تخصصی صنعت نفت، ضمن بررسی مشکلات، مسائل و چالش های این بخش از آمادگی شرکت ملی نفت ایران برای کمک به بازسازی و مرمت ساختمان بیمارستان خبر داد.

در ضمن گفتنی است که دستگاه پیشرفته MRI با حمایت و اختصاص بودجه از سوی شرکت ملی نفت ایران توسط سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خریداری شده است.

محسن خجسته مهر، مهدی علی مددی، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و جمعی از مدیران در ادامه از بخش‌های مختلف بیمارستان فوق تخصصی نفت تهران نیز بازدید و ضمن عیادت از بیماران به گفت و گو با آنها پرداختند.
 

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز