تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
در دومین روز از هفته دولت انجام شد؛

بازدید استاندار فارس از پروژه بیمارستان ۱۴۰۰ تختخوابی حضرت محمد رسول الله(ص)

در دومین روز از هفته دولت، استاندار فارس به همراه جمعی از مسوولان و مدیران ارشد استان، از پروژه بیمارستان ۱۴۰۰ تختخوابی حضرت محمد رسول الله(ص) بازدید کرد.
کد خبر: ۷۰۳۲۶



به گزارش معاصر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در دومین روز از هفته دولت، دکتر «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس به همراه جمعی از مسوولان و مدیران ارشد استان، با هدف رفع چالش های پیش رو در ساخت پروژه بیمارستان ۱۴۰۰ تختخوابی حضرت محمدرسول الله(ص)، از این پروژه بازدید کرد.


استاندار فارس در این بازدید روند اجرایی این پروژه را مورد بررسی قرار داد و بر تسریع در روند اجرای این طرح بزرگ آموزشی درمانی، تاکید کرد.


دکتر «محمدهادی ایمانیه» ضمن پایش روند اجرایی این پروژه از بهمن سال گذشته تاکنون، دستور پیگیری و همکاری بیش از پیش مسوولان و مدیران ارشد استان را برای رفع چالش های موجود صادر کرد.


در این بازدید، مصوباتی نیز به دستور استاندار فارس به تصویب رسید که مقرر شد سازمان ها و ارگان های مرتبط با پروژه سلامت محور، در بازه زمانی مشخص، همکاری و پیگیری های خود را برای به ثمر رساندن هر چه سریع تر این پروژه انجام دهند.


پیگیری استانداری فارس در خصوص اجرای توافق بین شهرداری شیراز و کارخانه سیمان؛ پیگیری اداره کل راه و شهرسازی در خصوص اراضی ۱۳ هکتاری در کمیسیون ماده واحده؛ در اختیار دادن بخشی از زمین که قرارداد اجاره آن به اتمام رسیده به دانشگاه علوم پزشکی شیراز جهت انجام پروژه؛ پیش بینی ایجاد راه ایمن به صورت تقاطع غیر همسطح توسط شهرداری پیرو مصوبه شورای ترافیک؛ طرح موضوع تغییر کاربری زمین در اولین جلسه کارگروه امور زیربنایی؛ اعطای قرارداد واگذاری زمین به دانشگاه علوم پزشکی شیراز توسط اداره کل راه و شهرسازی و اختصاص درآمدهای ناشی از واگذاری زمین به بیمارستان سرطان و بلوک اطفال بیمارستان حضرت محمد رسول الله(ص)، مصوبات این بازدید بود که به امضای استاندار فارس، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شهردار شیراز و مسوولان و مدیران ارشد استان رسید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز