تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
استاندار البرز:

بیش از ۲ هزار معتاد متجاهر در ۸ اردوگاه ماده ۱۶ البرز در حال درمان هستند

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با راه اندازی اردوگاه های ماده ۱۶ و جمع آوری معتادان متجاهر، بسیاری از آسیب های اجتماعی و همچنین جرائمی همچون دزدی در استان کاهش یافته است.
کد خبر: ۷۰۵۶۷

بیش از ۲ هزار معتاد متجاهر در ۸ اردوگاه ماده ۱۶ البرز در حال درمان هستند

 


به گزارش معاصر ازاستانداری البرز، مجتبی عبداللهی در مراسم بهره برداری از اردوگاه ماده ۱۶ ویژه بانوان و افتتاح ۷ سوله توانمندسازی و اشتغالزایی برای معتادان متجاهر بهبود یافته که روز پنجشنبه ۹ شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور سردار مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر، سردار محمدیان رییس پلیس پایتخت و سردار هداوند فرمانده فراجای استان در شهرستان چهارباغ برگزار شد، افزود: دولت محترم سیزدهم در ابعاد مختلف اجتماعی نیز با احساس مسئولیت ویژه وارد شده که یکی از این موارد جمع آوری، ساماندهی، درمان و توانمند سازی معتادان متجاهر است.
وی ادامه داد: معتادان متجاهر پس از درمان نباید در جامعه رها شوند بلکه ضرورت دارد با توانمندسازی آنها بستر ورود به جامعه و بازگشت به آغوش خانواده فراهم شوند.
عبداللهی گفت: این افراد در مراکز که امروز افتتاح شد، مهارت های لازم را برای دستیابی به اشتغال، فرا می گیرند.
وی افزود: اکنون البرز ۸ اردوگاه ماده ۱۶ دارد که بیش از ۲ هزار معتاد متجاهر را در خود جای داده و مورد ساماندهی و درمان قرار می دهد.
استاندار البرز گفت: با راه اندازی این اردوگاه ها و جمع آوری معتادان متجاهر، بسیاری از آسیب های اجتماعی و همچنین جرائمی همچون دزدی در استان کاهش یافته است.
وی افزود: درصدد هستیم با هدف تجمیع مراکز در یک نقطه، مجموعه ای بزرگ در استان برای جمع آوری، ساماندهی و توانمند سازی معتادان متجاهر راه اندازی کنیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز