تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

روسیه: انبار تجهیزات و مهمات سنگین اوکراین منهدم شد

وزارت دفاع روسیه از انهدام انبار تجهیزات و مهمات سنگین نیروهای اوکراینی در جنوب دونتسک خبر داد.
کد خبر: ۷۰۷۳۷

روسیه: انبار تجهیزات و مهمات سنگین اوکراین منهدم شد

 

به گزارش معاصر، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سربازان گروه شرق «وستوک» ارتش روسیه توانستند با استفاده از خمپاره‌های «تیولپان» در جنوب محور دونتسک، یک انبار تجهیزات سنگین متعلق به نیروهای اوکراینی را منهدم کنند.

به گزارش روسیا الیوم، اولگ چخوف رئیس مرکز مطبوعاتی گروه «وستوک» ارتش روسیه در کانال تلگرامی وزارت دفاع گفت که نیروهای روسی با استفاده از خمپاره خودکششی تیولپان یک انبار تجهیزات سنگین نیروهای اوکراینی را در منطقه معدنی در جنوب دونباس منهدم کردند.

چخوف افزود: چهار تانک و سه نفربر منهدم شد، هواپیماها مکان‌هایی را که نیروی انسانی و تجهیزات نیروهای اوکراینی در مناطق Oglidar، Prechistovka، Urugainoye و Staromayorsky در جمهوری خلق دونتسک جمع‌آوری شده بودند، هدف قرار دادند.

به گفته رئیس مرکز مطبوعاتی گروه «وستوک»، یگان‌های پیشرفته‌ی این گروه در این محور با پشتیبانی توپخانه، نقاط استقرار موقت تیپ ۲۳ مکانیزه نیروهای اوکراینی در مناطق شهر شوچنکو را مورد هدف قرار دادند.

وی تأکید کرد که نیروهای مسلح روسیه به اجرای عملیات نظامی ویژه خود با هدف خلع سلاح اوکراین برای دفع تهدیدات ناشی از خاک اوکراین برای امنیت روسیه ادامه می‌دهند.

 

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز