تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

خبر خوش برای زائران اتباع افغانستانی

معاون بازرسی کل استان خوزستان گفت: مشکلاتی در خصوص نحوه خدمات رسانی جهت صدور مجوز خروج به اتباع افغانستانی در محل یادمان شهید چمران بررسی شدو مشکل مرتفع و خدمات رسانی به اتباع به روال عادی بازگشت.
کد خبر: ۷۰۸۱۸

 

معاون بازرسی کل استان خوزستان گفت: این سازمان در چند روز آینده بر نحوه خدمات رسانی در مرزهای شلمچه و چذابه، حضور فعال خواهد شد.

به گزارش قرارگاه رسانه ای شهدای رسانه خوزستان مسلم افشین معاون بازرسی کل استان خوزستان امروز، ۱۳ شهریورماه از مرز چذابه بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت کیفیت خدمات رسانی به زوار قرار گرفت.

بنابر همین گزارش ، در این بازدید مشکلاتی در خصوص نحوه خدمات رسانی جهت صدور مجوز خروج به اتباع افغانستانی در محل یادمان شهید چمران بررسی شد و با پیگیری های صورت گرفته مشکل مرتفع و خدمات رسانی به اتباع به روال عادی بازگشت.

همچنین در خصوص ارائه خدمات در مسیر زوار، خدمات رسانی در برخی از جایگاه‌های سوخت دارای مشکلاتی بود که از طریق شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز مورد پیگیری قرار گرفت.

هیات بازرسی استان خوزستان نیز از نحوه خدمات رسانی به زوار در شیب عراق بازدید کرد و نحوه خدمات رسانی به زائرین از نزدیک بررسی شد.

در جریان این بازدید افشین معاون بازرسی استان خوزستان ضمن قدردانی از زحمات تمام مسئولان، با توجه به پیک بازگشت زائرین در چند روز آینده، بر آمادگی لازم جهت ارائه خدمت مناسب تأکید کرد.

وی ادامه داد: بازرسی استان خوزستان در چند روز آینده در هر دو مرز چذابه و شلمچه جهت نظارت بر نحوه خدمات رسانی حضور فعال خواهد داشت.

در این بازدید که به همت سازمان بسیج رسانه استان خوزستان برگزار شد، سجاد بهمئی رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان نیز حضور داشت

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز