تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴

۲ موبایل‌قاپ در یوسف‌آباد تهران بازداشت شدند

این افراد موبایل‌قاپ تحت بازجویی به ۳۰ فقره سرقت و موبایل قاپی با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
کد خبر: ۷۰۹۴۵

معاصر- رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت، دو سارق که اقدام به قاپیدن موبایل دست‌کم ۳۰ تن از شهروندان در محدوده یوسف‌آباد کرده بودند، خبر داد.

سردار محمد معظمی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران دایره عملیات کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد درحال گشت زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که به راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش مشکوک شده و رفتار آنان را تحت نظر قرار دادند.

وی ادامه داد: دقایقی بعد متهمان به وسیله موتورسیکلت و به سرعت به سمت مردی که در آن سوی خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود رفته و اقدام به قاپیدن گوشی این فرد کرده و به سرعت از محل متواری شدند. در همین راستا نیز تعقیب و گریز میان ماموران پلیس و این افراد آغاز شد و همزمان ماموران با انجام اقدامات پیش‌دستانه مشخصات متهمان را به سایر گشت‌های انتظامی اعلام کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه با ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهمان متوقف شد، گفت: با توقف موتورسیکلت ماموران برای دستگیری دو سارق به آنان نزدیک شدند که در این حین متهمان برای فرار به ماموران حمله‌ور شدند، اما با هوشمندی ماموران و شگردهای پلیسی متهمان زمین‌گیر و دستگیر شدند.

معظمی گودرزی با اشاره به انتقال دو متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان، گفت: ماموران در بررسی‌های بیشتر از متهمان دو دستگاه تلفن همراهی را که در روز جاری سرقت کرده بودند کشف و ضبط کردند. همچنین این افراد را تحت بازجویی قرار دادند که در جریان آن به ۳۰ فقره سرقت و موبایل قاپی با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه دو متهم دستگیر شده، جزو افراد دارای سوابق متعدد در امر سرقت بودند، گفت:‌ متهمان که ۲۲ و ۳۰ سال سن داشتند، پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه تحقیقات برای شناسایی مالخر اموال مسروقه در حال انجام است، گفت:‌ همچنین تاکنون هشت تن از شکات این فرد مورد شناسایی قرار گرفته و تحقیقات برای یافتن دیگر مالباختگان نیز در دستورکار ماموران کلانتری یوسف آباد قرار دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : تهران موبایل قاپ
ارسال نظر

آخرین اخبار روز