تهران ۱۹.۸۴° كمينه ۱۹.۸۴°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

بازگشت بیش از ۱۴۱ هزار نفر زائر اربعین به پایتخت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در تشریح جزئیات وضعیت و آمار سرویس‌های برگشت زائرین اربعین به استان از بازگشت ۱۴۱ هزار و ۱۳۹ زائر اربعین از مرزهای شش گانه به پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۷۰۹۷۹

بازگشت بیش از ۱۴۱ هزار نفر زائر اربعین به پایتخت

 

به گزارش معاصر, میرمحمد غراوی روز جمعه با اشاره به اینکه تمام تلاش‌ها در کمیته حمل و نقل استانداری تهرانT ارائه بهترین خدمات در جهت جابه‌جایی زائران بوده است، اظهار داشت: با یاری خدا و همت همه دست اندرکاران تا کنون بازگشت و انتقال ۱۴۱ هزار و ۱۳۹ زائر اربعین از مرزهای شش گانه به پایتخت ثبت شده است.

وی از استقرار شبانه روزی راهداران در پایانه برکت برای جابه جایی زائران خبر داد و عنوان داشت: تمام دستگاه‌های دارای مجوز حمل و نقل و اتوبوسی برای انتقال زائران به محل سکونتشان فعال هستند و در این زمینه نظارت های کامل انجام می‌شود تا بهترین خدمات به عزیزان ارائه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در تشریح جزئیات وضعیت و آمار سرویس‌های برگشت زائران اربعین به استان تهران تا روز گذشته، ۱۶ شهریور گفت: طی مدت مذکور برگشت مسافران از مرز مهران ۵۸۶ سرویس، از مرز چذابه ۸۷ سرویس، مرز شلمچه ۳۳ سرویس، مرز خسروی ۸۲ سرویس، مرز تمرچین دو سرویس و مرز باشماق بدون سرویس اعلام می‌شود.

غراوی بیشترین میزان سرویس‌های جا به جا شده از مرزهای شش گانه را مرز شلمچه عنوان کرد و گفت: تعداد مسافران بازگشت داده شده از مرزهای شش گانه شامل مرز مهران، ۱۶ هزار و ۱۵۹ زائر، از مرز چذابه دو هزار و ۹۱۰ مسافر، از مرز شلمچه ۹۱ هزار و ۷۸۲ مسافر، مرز خسروی دو هزار و ۲۳۳ مسافر و مرز تمرچین ۳۴ زائر به استان تهران بازگشته اند.

معاون استاندار تهران شلوغ ترین مرز بازگشت مسافران اربعین را مرز شلمچه با ۹۱ هزار و ۷۸۲ مسافر اعلام کرد و اظهار داشت: طبق آمار مجموعاً چهار هزار و ۹۰۳ سرویس از زائران اربعین حسینی. (ع) تا پایان روز گذشته به استان تهران بازگشته اند.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز