تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
علی رغم هشدارهای صورت گرفته :

شرکت ملی حفاری در گروه ۲ شرکت های در حال واگذاری باقی ماند!

شرکت ملی حفاری ایران سهم بسزایی در مهار چاه های نفت و گاز مانند رگ سفید ، نفت شهر ، شادگان و .... همچنین تربیت نیروهای فنی و متخصص و کاردان در کشور و یکی از مهمترین و حیاتی ترین شرکت ها در استان خوزستان است
کد خبر: ۷۱۰۲۱

معاصر- بر خلاف نامه نگاری و مکاتبات انجام شده وزیر نفت ، نماینده ولی فقیه در خوزستان ، استاندار خوزستان ، نماینده اهواز در مجلس ، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ، نهادهای نظارتی و ... با آقای خاندوزی وزیر اقتصاد در خصوص پیامدهای منفی واگذاری شرکت ملی حفاری ایران ، متاسفانه مجددا این شرکت با نامه وزارت اقتصاد در ردیف ۱۵۴ شرکت‌های در حال واگذاری و در گروه شماره ۲ قرار گرفت!


 شرکت ملی حفاری ایران سهم بسزایی در مهار چاه های نفت و گاز مانند رگ سفید ، نفت شهر ، شادگان و .... همچنین تربیت نیروهای فنی و متخصص و کاردان در کشور و یکی از مهمترین و حیاتی ترین شرکت ها در استان خوزستان است که سالهاست بدلیل قرارگرفتن در فهرست شرکت های در حال واگذاری نه امکان تغییر ساختار آن هست و نه ردیف بودجه ای به آن تعلق می گیرد!

و همچنان در برزخ مانده است و نکته عجیب‌ تر آنکه وزیر اقتصاد به هیچکدام از هشدارهای داده شده در خصوص عواقب ماندن این شرکت در لیست شرکت های در حال واگذاری توجهی نکرد و باز هم ملی حفاری را که بعنوان یک شرکت مادر تخصصی یکسال پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به فرمان امام (ره) تاسیس شد و چندین دهه خدمت خالصانه به صنعت نفت کشور را در کارنامه خود دارد مجددا در این گروه ماندگار کرد!

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز