تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳

هک تلفن‌همراه ۱۰ نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی

تلفن‌همراه 10 نماینده از جمله رئیس اپوزیسیون در پارلمان رژیم صهیونیستی هک شد و سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرد.
کد خبر: ۷۱۰۳۱

هک تلفن‌همراه ۱۰ نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی

 

به گزارش معاصر,رسانه‌های صهیونیستی، بعدازظهر امروز (شنبه)، خبر دادند که تلفن‌‌های همراه شماری از اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) هک شده است.

براساس گزارش منابع صهیونیستی، تلفن همراه ۱۵ عضو کنست از اعضای حزب «یش عتید» بخصوص «یائیر لاپید» رهبر اپوزیسون هک شده است.

رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند افرادی که تلفن همراه آن‌ها هک شده، دیگر قادر نیستند به حساب‌های کاربری خود در پیام‌رسان واتساپ وصل شوند و اطلاعات خود را ببیند.

سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) بلافاصله پس از اعلام این خبر وارد عمل شده و در حال تحقیق در این زمینه است.

هکرها طی ماه‌های گذشته بارها نهادها و سازمان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی را هدف حملات سایبری گسترده قرار داده‌اند. «گابی پورتنوی» رئیس سازمان امنیت سایبری رژیم صهیونیستی، اواخر سال گذشته، اذعان کرده بود که این رژیم هر ماه با ده‌ها حمله سایبری مواجه است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان) گزارش داده بود که پورتنوی از شدت و میزان این حملات «ابراز حیرت و تعجب» کرده است.

در جدیدترین این حملات، سازمان فضای سایبری رژیم صهیونیستی، اواخر مردادماه، اعلام کرده بود که «اطلاعات حساسی» از چند وبگاه صهیونیستی برای دوست‌یابی به بیرون درز کرده است.

سازمان فضای سایبری رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای گفته بود که سعی خواهد کرد حریم خصوصی کاربران را حفظ کند و همچنین با کمک شرکا تلاش خواهد کرد احتمال درز اطلاعات حساس را کاهش دهد.

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز