تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰

بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ، از انهدام دو باند قاچاق مسلح مواد مخدر با کشف یک تن و ۱۲۳ کیلو گرم انواع مواد افیونی در استان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۰۹۸

بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان کشف شد

 

به گزارش معاصر,سردار دوستعلی جلیلیان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از حمل محموله‌های سنگین مواد مخدر توسط اعضای دو باند مسلح و سازمان یافته که قصد انتقال از شهرستان‌های شمالی و جنوبی استان به مرکز کشور را داشتند، به دست آوردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات، اعضای این باند‌های مسلح را که با ۱۰ دستگاه خودرو سواری در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در مرکز استان و محور‌های فرعی شهرستان‌های خاش، ایرانشهر، سیب و سوران، زابل، نیمروز و نیک شهر بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.
سردار جلیلیان تصریح کرد: در چند عملیات جداگانه ماموران پلیس با سوداگران مواد افیونی به صورت مسلحانه درگیر شدند وبا رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه فراری شدند.
وی ادامه داد: در این درگیری‌های مسلحانه شش سوداگر مرگ از اعضای دو باند دستگیر و ۸ دستگاه خودرو سواری پژو و تویوتا از آنان توقیف و مقدار یک تن و ۱۲۳ کیلوگرم مواد افیونی کشف و ضبط شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز