تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

یکصدوهشتادوچهارمین جایگاه سوخت آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از بهره‌برداری یکصد و هشتادو چهارمین جایگاه عرضه سوخت ناحیه شبستر منطقه آذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر: ۷۱۲۱۴

یکصدوهشتادوچهارمین جایگاه سوخت آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید

 

به گزارش معاصر، ناصر راشدی با بیان اهمیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در رشد و توسعه استان و ارتقای خدمت‌رسانی به هموطنان گفت: با تلاش و پیگیری مدیریت و مسئولان منطقه و همکاری و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، جایگاه اختصاصی «پدر» به‌عنوان یکصدوهشتادوچهارمین جایگاه عرضه سوخت استان و چهاردهمین جایگاه عرضه سوخت ناحیه شبستر در مسیر صوفیان - شبستر راه‌اندازی و عملیاتی شد.

وی افزود: جایگاه پدر در زمینی به مساحت ۵۱۵۲ متربع و با سرمایه‌ای در حدود ۴۰۰ میلیارد ریال در شهرستان صوفیان احداث و افزون بر ارائه خدمات سوخت‌رسانی، برای پنج نفر نیز به صورت مستقیم اشتغال‌زایی شده است.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی اظهار کرد: این جایگاه با دو سکوی بنزین و نفت‌گاز در مجموع با چهار دستگاه تلمبه دو نازله و دومخزن ذخیره‌سازی سوخت با ظرفیت ۱۰۰ هزار لیتر، آماده ارائه بنزین و نفت‌گاز به شهروندان و مراجعان محترم است.

شایان ذکر است این جایگاه هفتمین جایگاه عرضه سوخت منطقه آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۲ است که مورد بهره‌برداری قرار گرفته و به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت‌رسانی به شهروندان فعال است. با راه‌اندازی جایگاه یادشده، شمار جایگاه‌های عرضه مواد نفتی استان به ۱۸۴ باب رسیده است.

انتهای پیام
منبع: شانا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز