تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
سجادی؛هفت بار به آزادی رفتم تا شرایط را بررسی کنم

حضور تماشاگران بازی را جذاب‌تر می‌کرد

وزیر ورزش و جوانان، گفت: طی دو هفته اخیر هفت بار به ورزشگاه آزادی رفتم تا شرایط استادیوم و VAR را بررسی کنم.
کد خبر: ۷۱۲۵۳

به گزارش معاصر، کیومرث هاشمی در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی بسکتبال و در واکنش به صحبت‌های ملی‌پوشان این رشته مبنی بر کمبودهای موجود اردو، اظهار داشت: تمامی فدراسیون‌ها دنبال این هستند تا تاسیسات و اماکن بیشتری داشته باشند. ما این مشکل را فقط در تهران نداریم و در همه استان‌ها آن را می‌بینیم. بسکتبال هم جزو رشته‌های خوب ماست که سالن‌های مناسبی در کشور دارد.
وی بیان کرد: طبق طرحی که رئیس جمهور اعلام کردند، برای ساخت مجموعه ورزشی، ما در آن مجموعه‌ها سالن‌های چند منظوره خواهیم داشت که بسکتبال هم می‌تواند از آن استفاده کند. پاداش وزارت ورزش قبلا اعلام شده و کمیته المپیک هم پاداش پای سکو را می‌دهد. روی هم رفته این پاداش برای نفرات اول و مقام اول، برای هر نفر چیزی حدود یک و نیم میلیارد تومان خواهد بود.
وزیر ورزش در مورد پیشرفت کشورهای آسیایی در بسکتبال، توضیح داد: تیم ما هم در حال پوست اندازی است و اکنون تیم اعزامی به هانگژو تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها است. کار علمی باید در دستور کار فدراسیون باشد. معتقدم اگر قرار است از مربی خارجی خوب استفاده کنیم، باید در مقاطع سنی پایه استفاده شود. اگر بسکتبال در رده بزرگسالان از مربی خارجی استفاده کرده‌ سیاست فدراسیون است و ما از آن حمایت می‌کنیم.
هاشمی درباره روند آماده‌سازی ورزشگاه آزادی، گفت: طی دو هفته گذشته بیش از ۷ بار در استادیوم آزادی حاضر شدم تا با توجه به اینکه برای اولین بار از VAR استفاده می‌کنیم، روند کار خوب پیش برود. در روند بازسازی هم تسریع صورت گرفت تا این بازی به خوبی برگزار شود. اگر پرسپولیس از حضور تماشاگرانش محروم نبود، بازی جذاب‌تر می‌شد و ما مشکلی برای حضور تماشاگران نداشتیم. ان‌شاءالله در بازی نساجی در آسیا، تماشاگران حاضر می‌شوند.
هاشمی با بیان اینکه ورزشکاران ایران با تمام توان در هانگژو به میدان می‌روند، افزود: زمانی که ورزشکاران تمام تلاش خود را به کار گیرند به طور حتم حتی اگر نتیجه برد به همراه نداشته باشیم اما مردم راضی خواهند بود. ورزشکاران در دهکده بازی‌ها در بین ۴۵ کشور، سفیران هر کشوری به شمار می‌روند و بسکتبالیست‌ها از نظر رفتاری زبانزد هستند.
وی در مورد صحبت‌های ارسلان کاظمی مبنی بر عدم تحقق وعده پاداش در دوران وزارت حمید سجاید در صورت صعود تیم ملی بسکتبال به جام جهانی، بیان کرد: هر وعده‌ای داده شده پیگیری خواهیم کرد و اگر قول داده شده در چارچوب قوانین باشد به طور حتم آن را محقق می‌کنیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز