تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
افتتاح اولین مرکز تخصصی جوانی جمعیت و پیشگیری از سقط جنین در سمنان

اولین مرکز تخصصی جوانی جمعیت و پیشگیری از سقط جنین در سمنان افتتاح شد

اولین مرکز تخصصی مردمی نفس استان سمنان با محوریت تحقق جوانی جمعیت و پیشگیری از سقط جنین افتتاح شد.
کد خبر: ۷۱۳۰۰

اولین مرکز تخصصی مردمی نفس استان سمنان با محوریت تحقق جوانی جمعیت و پیشگیری از سقط جنین تحت عنوان"نجات فرزندان سقط" با حضور هاشمی استاندار سمنان،سردار دامغانی فرمانده سپاه قائم استان و نماینده ولی فقیه در سپاه استان، افتتاح شد.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان ۸ مهر ماه در این آیین اظهار کرد: چهار کارگروه ایجابی در قرارگاه جوانی جمعیت سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه استاندار و مسوولان استان دغدغه بسیاری در خصوص جوانی جمعیت در استان دارند تصریح کرد: در زمینه جوانی جمعیت و اهمیت آن نیاز به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بیشتری هستیم.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان ادامه داد: در خصوص افرادی که ترویج و تسهیل سقط جنین را در سطح استان انجام می دهند، اقدامات سلبی و تذکرات لازم در دستور کار است.

سردار دامغانی خاطرنشان کرد: تاکنون چهار مرکز مشاوره خانواده در سطح استان در راستای جوانی جمعیت و پیشگیری از سقط جنین توسط سپاه راه اندازی گردید و کارگاه های آموزشی نیز در این حوزه برگزار شده و یا به زودی برگزار می شود.

وی تاکید کرد: با نگاه مثبت و وحدت آفرین استاندار سمنان تحکیم و انسجام وحدت میان مجموعه اجتماعی سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان و استانداری و مجموعه استان بی نظیر بوده که به همین واسطه موفقیت‌های بسیار مطلوبی به دست آمده است.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز