تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

استانداردسازی و توسعه فرودگاه گچساران همسو با تقویت اقتصاد و تجارت منطقه‌ای

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: استانداردسازی و توسعه فرودگاه گچساران همسو با تقویت اقتصاد و تجارت منطقه‌ای، چابکی در اقدام‌های مرتبط با صنعت و رفاه حال مردم، مطالبه بحق کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گازگچساران و شهروندان است.
کد خبر: ۷۱۳۳۱

به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی در دیدار با نعمت‌الله سرلک، مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به نقش فرودگاه گچساران تصریح کرد: فرودگاه شهید امیدبخش افزون‌ بر شهرستان گچساران می‌تواند مکانی برای جابه‌جایی مسافران شهرستان‌های مجاور در استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر باشد.

وی با اشاره به افتتاح پتروشیمی و سدچم شیر گچساران و قرار گرفتن گچساران به‌عنوان شاهراه جنوبی کشور افزود: با توجه به قرار گرفتن گچساران به‌عنوان منطقه ویژه اقتصادی، این شهرستان ظرفیت‌های لازم برای یک فرودگاه بین‌المللی را نیز دارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه بی‌تردید توسعه و تجهیز فرودگاه گچساران به جذب سرمایه‌ کمک خواهد کرد، یادآور شد: هم‌اکنون مجموعه نفت گچساران جلسه‌های متعددی به‌منظور استانداردسازی و تجهیز بهینه فرودگاه برگزار کرده و تصمیم‌های بسیار خوبی اتخاذ شده است تا در عمل این فرودگاه را به فرودگاهی در شأن مردم منطقه تبدیل کنیم.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان هواپیمایی کشوری نیز ضمن تشکر از تلاش‌های در حال انجام، توصیه‌های لازم برای افزایش ضریب امنیتی فرودگاه را یادآور شد و برای تحقق ارتقای کیفی فرودگاه اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز