تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۵.۷۹°

۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

چگونه خشکی پوست را در زمستان رفع کنیم؟

خشکی پوست در زمستان مشکل شایعی است و بیشتر افراد در سراسر جهان دچار این مشکل می‌شوند. با ما همراه باشید تا روشی طبیعی برای حفظ رطوبت پوست در زمستان به شما معرفی کنیم.
کد خبر: ۷۱۴۰
چگونه خشکی پوست را در زمستان رفع کنیم؟
اخبار معاصر: مشکل خشکی پوست در اثر از دست دادن رطوبت پوست ایجاد می‌شود و در زمستان شایع است. هوای سرد به پوست آسیب می‌رساند و باعث می‌شود پوست خشک و ناسالم شود. همچنین افراد معمولاً در زمستان آب کمتری می‌نوشند تا مجبور نباشند از دستشویی استفاده کنند و در معرض هوای سرد و آب قرار بگیرند. مردم اغلب فراموش می‌کنند پوست خشک بیشتر در فصل زمستان اتفاق می‌افتد؛ اما افرادی نیز هستند که در کل سال دچار خشکی پوست هستند. شوره سر یکی دیگر از مشکلاتی است در زمستان شایع‌تر است.

چگونه خشکی پوست را در زمستان رفع کنیم؟
برای رفع خشکی پوست، هیچ چیز بهتر از حفظ رطوبت پوست نیست. یکی از بهترین روش‌ها برای این کار، استفاده از وازلین است. وازلین را روی پوست خشک بمالید تا تأثیر آن را در مدتی کوتاه مشاهده کنید. شما می‌توانید قبل از پایان روز و بعد از دوش گرفتن از وازلین استفاده کنید. همچنین مرطوب‌کننده‌های طبیعی دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید برای رفع خشکی پوست استفاده کنید، مانند آلوئه‌ورا. همچنین باید توجه داشته باشید اگرچه دوش گرفتن با آب داغ ایده خوبی برای فصل زمستان به نظر می‌رسد؛ اما خشکی پوست با گرمای آب داغی که به هنگام دوش گرفتن استفاده می‌کنید، تشدید می‌شود. بهتر است درجه حرارت آب را به هنگام دوش گرفتن پایین نگه‌دارید و مدت زیادی در حمام نمانید تا پوستتان خشک‌تر نشود.

چگونه خشکی پوست را در زمستان رفع کنیم؟

برای رفع مشکل شوره سر در زمستان استفاده از شامپوهای ضدشوره مؤثر واقع خواهد شد. بهتر است سه نوع شامپوی ضدشوره انتخاب کنید و به صورت دوره‌ای از آن‌ها بهره ببرید تا در اثر استفاده مداوم از یک شامپو تأثیرش را از دست ندهد. همچنین می‌توانید از روش‌های طبیعی مانند روغن درخت چای نیز بهره ببرید.
انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: فوت و فن
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز