تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
همسو با مسئولیت اجتماعی صنعت نفت انجام شد:

ایمن‌سازی جاده دسترسی روستای گچ خلج منطقه زیلایی مسجدسلیمان

عملیات اجرایی ایمن‌سازی جاده دسترسی روستای گچ خلج منطقه زیلایی مسجدسلیمان با اعتباری افزون بر ۲۹ میلیارد ریال از محل هزینه‌های جاری شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز شد.
کد خبر: ۷۱۴۷۰

به گزارش خبرگزاری معاصر به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان، طی این اقدام جاده موجود روستای گچ خلج به طول ۴ هزار و ۶۰۰ متر که به‌دلیل بارندگی طی سال‌های پیش دچار تخریب و فرسایش شده بود با احداث دیوار حایل سنگی، عملیات خاکی و نصب گاردریل ایمن‌سازی و بهسازی می‌شود.

برای این پروژه که نظارت آن به‌عهده مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان است، احداث ۵۱۰ متر کانال سنگی هدایت آب، ۱۳۰ متر دیوار حایل سنگی، ۱۰۰ مترمکعب پی کنی، ۷۰۰ مترمکعب سنگ‌کاری، ۹۰۰ متر تهیه و نصب گاردریل و ۴۶۰۰ متر خط‌کشی مسیر پیش‌بینی شده است.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان یکی از شرکت‌های تابع شرکت ملی مناطق نفت‌ خیز جنوب است که در زمینه بهره‌برداری، فرآورش و انتقال نفت خام و گاز طبیعی فعالیت می‌کند. ظرفیت تولید نفت خام این شرکت به‌طور میانگین معادل ۱۷۰ هزار بشکه در روز است، این شرکت به‌طور میانگین روزانه ۳۵۰ میلیون فوت‌مکعب (معادل ۱۰ میلیون مترمکعب) گاز طبیعی نیز تولید می‌کند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز