تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
وزیرخارجه پاکستان:

تهاجم رژیم اشغالگر اسرائیل باید متوقف شود

اسلام‌آباد - معاصر- وزیر امور خارجه پاکستان با اعلام همبستگی قوی مردم و دولت این کشور با ملت فلسطین، گفت: ما نگران وضعیت فلسطین هستیم و پایان فوری خشونت‌ها و تهاجم از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیل را مطالبه می‌کنیم.
کد خبر: ۷۱۴۸۰

به‌ گزارش روز یکشنبه معاصر، «جلیل عباس جیلانی» ساعاتی پیش با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: پاکستان به شدت نگران تشدید خصومت‌ها در خاورمیانه و از دست رفتن جان بیگناهان است.

وزیر خارجه دولت موقت پاکستان در واکنش به عملیات «طوفان الاقصی» در سرزمین‌های اشغالی، گفت: ما ضمن اعلام همبستگی با فلسطین در کنار آنان می ایستیم و خواستار پایان فوری خشونت و ظلم نیروهای اشغالگر اسرائیل هستیم.

وی تاکید کرد: یک کشور مستقل و باثبات فلسطین باید بر اساس مرزهای قبل از ۱۹۶۷ و قطعنامه های سازمان ملل ایجاد شود.

جیلانی خطاب به جامعه بین المللی گفت که جهان برای پایان دادن به درگیری، حفاظت از غیرنظامیان و تلاش برای صلح پایدار در خاورمیانه مداخله کند.

به گزارش معاصر، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح دیروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

این عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین که از طریق تونل ها، روی زمین، دریا و هوا به همراه شلیک هزاران راکت و موشک به سرزمین های اشغالی صورت گرفته تاکنون موجب هلاکت حداقل ۳۰۰ صهیونیست و زخمی شدن بیش از یکهزارو ۶۰۰ صهیونیست دیگر شده است.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز