تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
لحظه‌به‌لحظه با «طوفان الاقصی» روز چهارم؛

آغاز حملات جدید صهیونیست‌ها علیه نوار غزه

آغاز موج جدید حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و افزایش کشته‌های ارتش این رژیم در جریان طوفان الاقصی از جدیدترین اخبار میدانی تحولات فلسطین است.
کد خبر: ۷۱۵۵۶

به گزارش خبرگزاری معاصر، در چهارمین روز از نبرد طوفان الاقصی، جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین با بمباران مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد. این در حالیست که تحلیلگران صهیونیست نسبت به احتمال طولانی شدن جنگ علیه نوار غزه و وقوع یک جنگ چندجانبه هشدار داده‌اند.

گلوله باران مرکز ایست بازرسی جنین توسط مقاومت

منابع محلی اعلام کردند که نیروهای مقاومت فلسطین امروز سه شنبه یک ایست بازرسی متعلق به نظامیان صهیونیست در شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری را گلوله باران کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای فلسطینی ایست بازرسی نظامی «سالم» را در غرب شهر جنین هدف قرار دادند.

منابع محلی اعلام کردند که این نیروها موفق شدند به سلامت از منطقه خارج شوند.

افزایش آمار شهدای فلسطینی

بهداشت فلسطین اعلام کرد که در چهارمین روز از حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تعداد شهدای فلسطینی به ۷۰۴ تن از جمله ۱۴۳ کودک و ۱۰۵ زن رسیده است.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد: این حملات تاکنون نزدیک به ۴ هزار زخمی در میان شهروندان فلسطینی در کرانه باختری و نوارغزه برجای گذاشته است.

وزارت بهداشت فلسطین تاکید کرد: در جریان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تمام اعضای تعداد زیادی از خانواده‌های فلسطینی به شهادت رسیده‌اند. نیروهای امدادگر فلسطینی برای نجات جان ده‌ها فلسطینی زخمی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند.

این در حالیست که آمارهای منتشر شده از سوی اشغالگران صهیونیست از هلاکت هزار و ۱۰۰ صهیونیست و زخمی شدن ۲ هزار و ۶۰۰ تن دیگر در عملیات طوفان الاقصی از روز شنبه گذشته تاکنون حکایت دارد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بیش از ۲ هزار صهیونیست در بیمارستان‌های این رژیم بستری شده‌اند که حال ۳۵۰ تن از آنها بسیار وخیم گزارش شده و تعداد قابل توجهی از این صهیونیست‌ها در کما به سر می‌برند.

ارتش رژیم صهیونیستی در حملات گسترده امروز خود علیه نوار غزه ساختمان‌های مسکونی در شهر الاسری واقع در جنوب غزه را هدف قرار داد.

قایق‌های ارتش اشغالگر نیز از صبح امروز سواحل غزه را هدف حملات خمپاره‌ای خود قرار داده‌اند.

نگرانی نسبت به وقوع جنگ چندجانبه علیه رژیم صهیونیستی

«الون بن دیوید» تحلیلگر امور نظامی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این رژیم به سمت یک جنگ طولانی مدت با غزه حرکت می‌کند.

وی در ادامه افزود: این یک عملیات نیست بلکه جنگ طولانی مدت و پی در پی است که معتقدم مدت طولانی به خود اختصاص می‌دهد و چه بسا بیش از چند هفته ادامه داشته باشد.

بن دیوید تصریح کرد: نگاه‌ها به سمت شمال دوخته شده است و ممکن است در یک لحظه خود را در میان یک جنگ چند جانبه بیابیم.

وی اضافه کرد: تحولات در شمال اسرائیل ممکن است به سمت وخامت اوضاع پیش برود.

پیش از این رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده بودند که جبهه شمالی برای ارتش رژیم صهیونیستی بسیار نگران کننده است.

نتانیاهو مشغول گفتن دروغ‌های سیاسی است

امیر تیفون روزنامه نگار صهیونیست نیز اعلام کرد که نزدیک به هزار کشته و ۱۰۰ مفقودی روی دست رژیم صهیونیستی باقی مانده و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم مشغول دروغ‌های سیاسی خود است.

تیفون تاکید کرد که نتانیاهو مسئول شکست اخیر رژیم صهیونیستی در برابر نیروهای مقاومت فلسطین است و این شکست بدترین ناکامی در تاریخ رژیم جعلی صهیونیستی به شمار می‌رود.

آغاز موج جدید حملات علیه نوار غزه

از سوی دیگر شبکه الجزیره به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که اشغالگران صهیونیست از صبح امروز حملات گسترده جدیدی را علیه نوار غزه آغاز کرده‌اند.

ارتش این رژیم مدعی شد که از آغاز درگیری‌ها تاکنون ۴۰۱ تن از نیروهای وابسته به جنبش حماس را به شهادت رسانده است.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که بیمارستان بیت حانون در پی بمباران جنگنده‌های اسرائیلی به طور کامل از خدمت خارج شده و قادر به پذیرش مجروحان نیست.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که دیگر هیچ نیروی مسلح فلسطینی در شهرک‌های اطراف نوار غزه نیست و کنترل این منطقه به دست نظامیان صهیونیست افتاده است.

شبکه الجزیره گزارش داد که تعداد کشته‌های ارتش رژیم صهیونیستی از جمله سربازها و افسران این رژیم به ۱۲۴ تن رسیده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز تعداد کشته‌های این رژیم از زمان آغاز طوفان الاقصی تاکنون را هزار نفر اعلام و تاکید کردند که این آمار در حال افزایش است.

انتهای پیام
منبع: مهر
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز