تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
سخنگوی حماس:

به اهدافمان دست یافتیم؛ آماده مذاکرات آتش‌بس هستیم

سخنگوی جنبش حماس دوشنبه شب در گفت‌وگوی تلفنی با الجزیره با اعلام توان بالای مقاومت فلسطین برای نبردی بلند مدت، گفت: حماس آماده آتش‌بس با «اسرائیل» است.
کد خبر: ۷۱۵۶۴

به گزارش خبرگزاری معاصر به نقل از الجزیره، در شرایطی که عملیات «طوفان الاقصی» وارد سومین روز خود شده است و کماکان میزان تلفات صهیونیست‌ها افزایش پیدا می‌کند، موسی ابومرزوق، سخنگوی جنبش حماس از آمادگی مقاومت غزه برای گفت‌وگوی بر سر آتش‌بس احتمالی با رژیم صهیونیستی خبر داد.

این مقام بلند پایه حماس روز دوشنبه در تماس تلفنی با شبکه تلویزیونی الجزیره، با بیان اینکه حماس به اهداف مورد نظر خود دست یافته، در پاسخ به این سوال که آیا حماس، آماده آتش‌بس است، افزود: حماس از گفت‌وگو برای آتش‌بس استقبال می‌کند و پذیرای «پیشنهادی از این نوع» و «تمامی گفت‌وگوهای سیاسی» است.

در شرایطی که عملیات غافلگیرکننده طوفان الاقصی هم اکنون علیه اشغالگران صهیونیست ادامه دارد، منابع فلسطینی اعلام کردند که رژیم اشغالگر قدس در تازه‌ترین جنایت جنگی خود با محاصره شدید نوار غزه اقدام به قطع جریان برق و بستن آب شرب بر روی ساکنان باریکه غزه کرد.

گفتنی است نیروهای مقاومت فلسطین از صبح روز شنبه (۱۵ مهر) در یک عملیات دقیق و هماهنگ ضمن عبور از مرزهای غزه و ورود به شهرک‌های اشغالی در اطراف نوار غزه، در کمتر از نیم ساعت بیش از ۵ هزار راکت و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

تصاویر فرار صهیونیست‌ها با لباس شخصی، کشته شدن سربازان مرزی، غنیمت گرفته‌شدن ماشین و حتی تانک‌های اسرائیلی در پاسگاه‌های مرزی همگی نشان از عمق غافلگیری صهیونیست‌ها دارد.

انتهای پیام
منبع: مهر
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز