تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
آیین رونمایی از ۱۰ پروژه نوین شرکت ملی پست آغاز شد:

راه‌اندازی ۱۵ خط پستی جدید/ نوسازی ناوگان حمل و نقل شرکت ملی پست

آیین رونمایی از ۱۰ پروژه نوین شرکت ملی پست با حضور وزیر ارتباطات آغاز شد. نوسازی ناوگان حمل و نقل شرکت ملی پست و راه‌اندازی ناحیه پستی مدرن ایرانمال از جمله این پروژه‌ها است.
کد خبر: ۷۱۵۷۰

به گزارش معاصر، صبح امروز (سه شنبه) آیین رونمایی از پروژه‌های مهم و نوین شرکت ملی پست با حضور وزیر ارتباطات، مدیرعامل شرکت ملی پست و مسوولان حوزه پست کشور آغاز شد.

شعار روز جهانی پست سال جاری «همه با برای اعتماد» است. راه‌اندازی ۱۵ خط پستی جدید، ‌راه‌اندازی نواحی پستی از جمله ایرانمال در راستای ارتقای شاخص کیفی فرآیندهای توزیع، افزایش نقاط دسترسی، بهبود تجربه مشتریان، طراحی و اجرای خدمات ارزش افزوده و حضور شرکت ملی پست در مناطق در حال توسعه و مدرن، ‌راه‌اندازی سرویس پیک شهری همیارپست با هدف افزایش نقاط دسترسی ارائه خدمات پستی و ساماندهی پیک‌های شهری، راه اندازی صندوق‌های هوشمند (لاکر) قبول و توزیع به منظور افزایش رضایتمندی مشتری، کاهش درصد مرسولات معطله و برگشتی و توسعه خدمات کیفی مبتنی بر الزامات بازار و رقابت، راه‌اندازی سامانه جامع تجارت الکترونیک برای ارائه خدمات ارزش افزوده به فروشگاه‌ها و مدیریت بهینه جریان اطلاعات و جریان مالی، راه‌اندازی سرویس اثبات تحویل pod، خدمات جانبی اعلام زمان تحویل مرسوله tds به گیرنده با هدف بهبود تجربه مشتریان و افزلیش رضایتمندی و وفاداری مشتریان، راه‌اندازی سامانه تمبرهای پستی به منظور تقویت این حوزه و تسهیل در فرایند چاپ و انتشار تمبرهای پستی، ‌ارائه خدمات الکترونیکی پست بر روی پلتفرم آپ به‌منظور توسعه کانال‌های فروش و نقاط دسترسی و هوشمندسازی خدمات پروژه‌های نوین شرکت ملی پست است که امروز با حضور وزیر ارتباطات افتتاح می‌شود.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز