تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

ارسال هواپیمای اختصاصی به اروپا توسط ارتش برای بازگرداندن نظامیان اسراییلی

یک رسانه صهیونیست از فرار شهرک‌نشینان ساکن جنوب سرزمین‌های اشغالی خبر داد و نوشت: ارتش برای بازگرداندن نظامیان اسراییلی، هواپیمای اختصاصی به اروپا فرستاد.
کد خبر: ۷۱۵۸۱

به گزارش خبرگزاری معاصر، روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک های «عین هشلوشا» و «کیسوفیم» در نزدیکی نوار غزه، بعد از ۶ ساعت آرامش خبر داد.

این رسانه صهیونیستی به فرار صهیونیست ها از مرز غزه اشاره کرد و نوشت: شهرک‌های جنوب سرزمین های اشغالی، تقریبا خالی از سکنه شده است.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز از هلاکت چهار پلیس دیگر این رژیم خبر داد که به این ترتیب، تعداد کشته های پلیس به ۴۱ نفر رسید.

همچنین، روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» از بازگرداندن صدها نظامی اسرائیلی که برای تعطیلات به کشورهای مختلف اروپا رفته بودند با پروازهای اختصاصی نیروی هوایی خبر داد.

بمباران منازل مردم غزه توسط بمب‌افکن های رژیم صهیونیستی در حالی ادامه دارد که آژانس امداد و اقدام سازمان ملل متحد در خاورنزدیک (آنروا) در بیانیه ای، از آواره شدن ۱۸۰ هزار فلسطینی در داخل غزه و پناه گرفتن ۱۳۷ هزار و ۵۰۰ نفر در ۸۳ مدرسه این نهاد بین المللی خبر داد.

«ریچارد هچ» سخنگوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز مدعی یافتن یکهزار و ۵۰۰ پیکر از شهدای مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی شد.

وی با این ادعا که از دوشنبه شب، هیچ کدام از نیروهای مقاومت فلسطین نتوانسته اند از نوار مرزی وارد سرزمین های اشغالی شوند، افزود: با این وجود، هنوز امکان نفوذ نیروهای حماس وجود دارد.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن کرده است. به حدی که در اثر این بمباران ها بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین تا بامداد امروز (سه شنبه) ۷۰۴ نفر شهید شده اند که ۱۴۰ نفر آنها کودک و ۱۰۵ نفر آنها زن هستند.

همچنین شمار زخمی های حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه ۴۰۰۰ نفر و تعداد زخمی های صهیونیست ها نیز از مرز ۲۷۴۱ نفر گذشته است.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز