تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

کشتن فلسطینی ها با بمب‌های حاوی فسفر توسط رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی برای کشتن فلسطینی ها از بمب‌های حاوی فسفر استفاده می کند.
کد خبر: ۷۱۶۰۰

به گزارش خبرگزاری معاصر حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در حالی ادامه دارد که اشغالگران صهیونیست مانند همیشه دست به ارتکاب جنایت نسل کشی زده و با استفاده از بمب‌های حاوی فسفر در برابر سکوت مجامع بین المللی به جنایات خود در غزه ادامه می‌دهند.

حملات رژیم صهیونیستی علیه شمال نوار غزه

حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه برای چندمین روز پیاپی ادامه دارد به طوری که جنگنده‌های ارتش این رژیم ساعتی قبل شمال نوار غزه را بمباران کردند.

این جنگنده‌ها همچنین یک موضع متعلق به نیروهای مقاومت در مرزهای مشترک میان فلسطین و مصر در رفح را هدف قرار دادند.

شبکه فلسطین الیوم از انتقال فلسطینی‌های زخمی شده از جمله کودکان به مراکز درمانی خبر داد.

نسل کشی فلسطینی‌ها با بمب‌های حاوی فسفر

محمود بصل سخنگوی نهاد دفاع مدنی در غزه در گفتگو با المیادین تاکید کرد: تعداد زیادی از شهدای فلسطینی در شمال نوار غزه وجود دارند اما ما نمی‌توانیم به آنها دسترسی پیدا کنیم.

وی در ادامه افزود: اشغالگران صهیونیست مرتکب جنایت نسل کشی شده و در تجاوزات خود علیه غزه از بمب‌های حاوی فسفر استفاده می‌کنند. این نسل کشی از سوی اشغالگران صهیونیست بدون هیچ مداخله‌ای از سوی کشورهای عربی صورت می‌گیرد.

محمود بصل تصریح کرد: متجاوزان اسرائیلی جنایات زیادی مرتکب شده اند که آخرین آنها تخریب کامل محله الرمال بود؛ محله‌ای که تا حدودی یک منطقه امن به شمار می‌رفت.

هدف قرار دادن خودروهای امداد رسان و مراکز درمانی

وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرد: اشغالگران صهیونیست عمداً نیروهای امدادرسانی و کادر درمان و مراکز پزشکی و همچنین خودروهای امدادی را هدف قرار می‌دهند.

این وزارتخانه تاکید کرد: نیروهای پزشکی در شرایط خطرناک و ناایمن فعالیت کرده و تاکید دارند که وظایف خود را در قبال ملتشان انجام دهند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: از طرف‌های بین المللی می‌خواهیم اقدامات مؤثر برای حمایت از نیروهای پزشکی و مراکز درمانی اتخاد کنند.

از سوی دیگر دفتر اطلاع رسانی دولت غزه اعلام کرد که شرکت تولید برق در این منطقه در پی نبود سوخت لازم، طی چند ساعت آینده کاملاً تعطیل می‌شود.

افزایش آمار نظامیان صهیونیست کشته شده در عملیات طوفان الاقصی

از سوی دیگر رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اسامی ۱۴ نظامی صهیونیست دیگر که در جریان نبرد طوفان الاقصی به هلاکت رسیده اند را منتشر کرد.

با انتشار این اسامی، تعداد نظامیان صهیونیست کشته شده در جریان عملیات نیروهای فلسطینی به ۱۶۹ تن افزایش یافت.

انتهای پیام
منبع: مهر
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز