تهران ۲۱.۵۱° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین:

ارتکاب قتل در فلسطین توسط اسراییل

نوار غزه امروز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی ۳۰ کشتار وحشیانه را در حق خانواده‌های فلسطینی در غزه مرتکب شده است.
کد خبر: ۷۱۶۴۲

به گزارش معاصر، در این بیانیه آمده که در این ۳۰ کشتار، بیش از ۲۲۰ فلسطینی به شهادت رسیده اند که اکثر آنان زن و کودک بودند.

بر اساس این گزارش، آخرین جنایت دشمن صهیونیستی در حق خانواده شهاب بود که طی آن ۴۴ فلسطینی به خاک و خون کشیده شدند.

در این جنایت چندین ساختمان مسکونی که طایفه شهاب در آنجا زندگی می‌کردند بمباران شد که طی آن ۴۴ نفر از اعضای این طایفه به شهادت رسیدند.

شش روز از آغاز حمله حماس به سرزمین‌های اشغالی با پرتاب حدود ۵ هزار راکت می‌گذرد. طبق آمارهای اعلام شده، در این مدت بیش از یک هزار و ۳۰۰ اسرائیلی به هلاکت رسیده اند و همچنین در این مدت ۱۳۵۴ فلسطینی نیز به شهادت رسیده و هزاران نفر هم مجروح شده‌اند.

صهیونیست‌ها با تکیه بر تجهیزات پیشرفته نظامی، خود را دارنده یکی از ارتش‌های قوی دنیا معرفی می‌کنند، اما غافلگیری ارتش و به‌ویژه سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که نتوانسته بودند، چنین حمله بزرگی را پیش‌بینی کنند، همه این تصورات را برهم زد؛ حالا اسرائیل با عنوان انتقام و جبران این شکست، حملات هوایی وحشیانه‌ای را علیه ساکنان غزه به راه انداخته و تانک‌ها و نیروهای زرهی خود را پشت مرزهای غزه مستقر کرده است.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز