تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

گرامیداشت پیروزی جبهه مقاومت فلسطین در مناطق نفتخیز جنوب

ویژه برنامه جشن قیام مظلوم، گرامیداشت پیروزی جبهه مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، در نمازخانه حضرت ولی عصر(عج) شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۶۸۵

به گزارش خبرگزاری معاصر، ویژه برنامه جشن قیام مظلوم، گرامیداشت پیروزی جبهه مقاومت فلسطین در عملیات طوفان قدس، امروز یکشنبه 16 مهرماه، با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، و با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی استاد حوزه و دانشگاه در در نمازخانه حضرت ولی عصر(عج) شرکت برگزار شد.

حجت السلام حاجتی در این مراسم، ضمن تجلیل از موفقیت رزمندگان مقاومت فلسطین، آن را بزرگترین پیروزی مقاومت خواند و اظهار داشت: این عملیات، تمام معادلات سیاسی و نظامی در جهان را تغییر داد.

وی افزود: برای بررسی دقیق تحولات فلسطین باید به 100 گذشته بازگردیم که ابرقدرت های دنیا تصمیم خود را برای تجزیه ایران اجرایی کردند اما با پیروزی انقلاب اسلامی روند تجزیه ایران متوقف شد.

 

این استاد برجسته حوزه و دانشگاه، تشکیل اسرائیل بزرگ در مقابل تجزیه ایران را نقشه انگلیسی خواند و گفت: همزمان با تعیین نقشه جغرافیایی کشورهای اسلامی توسط سردمداران انگلیسی، نقشه اسرائیل بزرگ از رود نیل در مصر تا رود فرات در عراق نیز و در مقابل نیز تجزیه ایران به چند منطقه کوچک نیز ترسیم شد.

وی ادامه داد: این نقشه شوم انگلیسی‌ها در زمان پهلوی اول و دوم با موفقیت اجرا و حدود 17 استان از ایران جدا شد اما با پیروزی انقلاب اسلامی این روند متوقف که در نهایت با تحریک و تسلیح رژیم بعث عراق، تصمیم به اجرای یک جنگ ظالمانه و 8 ساله علیه ایران برای جدا سازی نقاط غربی از کشور گرفتند.

حجت السلام حاجتی، پیروزی جبهه مقاومت فلسطین را پیروزی بزرگ ملت ایران خواند، و اذعان داشت: نقش ایران در معادلات جهانی، به عنوان تغییر دهنده بازی است، چراکه در مقابل تسلیحات عظیم و پیشرفته دشمنان، ایران تسلیحات به ظاهر ساده اما پیچیده خود را رونمایی می‌کند که تمام معادلات نظامی را تغییر می‌دهد.

وی ادامه داد: پیروزی جبهه مقاومت اسلامی به طور مستقیم با موجودیت ما در ارتباط است چراکه براساس نقشه انگلیسی، اسرائیل بزرگ در مقابل ایران کوچک بود و در فتنه سال گذشته به خوبی آن را شاهد بودیم که اسرائیل بیشترین هزینه و منفعت را از اغتشاشات می‌برد.

امام جمعه موقت اهواز، آینده جبهه مقاومت و ایران را درخشان توصیف کرد و تصریح کرد: با پیروزی بزرگ گروه‌های مقاومت فلسطینی، به پیروزی بزرگ در فلسطین نزریک شده‌ایم هرچند راه دراز است اما با پیروی از منویات رهبری و اطاعت از ولی فقیه، این پیروزی محقق خواهد شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز