تهران ۲۱.۵۱° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

مقصر حادثه معدن رزمجاه طزره دامغان احضار شد

رئیس کل دادگستری استان سمنان از وصول گزارش هیئت بازرسان حوادث ناشی از کار مبنی بر تعیین مقصر حادثه معدن رزمجاه طزره دامغان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۷۴۴

به گزارش خبرگزاری معاصر، محمد جعفر عبداللهی گفت: پس از بازدید میدانی به عمل آمده از معدن طزره با حضور هیئت بازرسان حوادث ناشی از کار، مقرر شده بود با دقت و سرعت گزارش هیئت سه نفره کارشناسی حوادث کار به مرجع قضائی ارائه شود.

وی اظهار کرد: به محض دریافت گزارش کارشناسی، به منظور رعایت تشریفات قانونی، مقصر احضار شد تا با اطلاع از نظریه صادره روند رسیدگی به پرونده به درستی انجام شود. قانونگذار برای متهم حقوقی قائل است که از جمله آن اعتراض به نظریه بازرسان اداره کار است.

عبداللهی تصریح کرد: دستگاه قضائی استان سمنان در پی وقوع حادثه معدن طزره، قصد دارد بر مدار قانون با مقصران برخورد کند تا بخشی از آلام خانواده‌ها تسکین یابد؛ ولیکن نمی‌پذیرد بی‌عدالتی اتفاق بیفتد. به منظور پیگیری مطالبات خانواده‌های جان باختگان و ارائه گزارش تکمیلی از آخرین اقدامات انجام شده و استماع مشکلات آنان، جلسه‌ای در هفته جاری با حضور مسئولان قضائی و اجرایی شهرستانی، استانی و کشوری مربوطه برگزار می‌شود تا حقوق خانواده‌ها هرچه زودتر به دست آید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز