تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

مخالفت هیات مدیره با برکناری گل‌ محمدی

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با فسخ قرارداد سرمربی این تیم مخالفت کردند؛ به گفته مدیرعامل پرسپولیس قرار شد ایشان با قدرت به کارش ادامه دهد و هیات مدیره هم منابع مالی مورد نیاز را تامین نمایند.
کد خبر: ۷۱۷۶۴

به گزارش خبرگزاری معاصر، رضا درویش بعد از جلسه هیات مدیره به خبرنگاران گفت: در نشست امروز هیات مدیره با فسخ قرارداد یحیی گل محمدی مخالفت و مقرر شد که هیات مدیره امشب در نشستی شرایط تامین منابع مالی را بررسی کند و با تزریق پول به باشگاه بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی پرداخت شود.

وی ادامه داد: درخواست بازیکنان و سرمربی تیم به حق است اما بارها تاکید کردیم که تا زمانی که منابع مالی تامین نشود نمی توانیم پرداختی داشته باشیم. معضل اقتصادی تیم بسیار دردسرساز است و باید به شکلی موانع آن برطرف شود. تیمی با این پتانسیل باید مجاری دیگری در پی این باشند که ما منابع مالی مان را تامین کنیم. در دنیا هیچ تیمی نیست که با اسپانسر یک پیراهن هزینه ها را تامین کند. ما از هیچ امکان دیگری استفاده نمی کنیم. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: حق پخش تلویزیونی نداریم، بلیت فروشی هم که نداشته ایم، معدن و صنعت هم که نداریم. پس چطور باید منابع مالی را تامین کنیم. باید فکر کنیم و راهکار جدیدی را پیدا کنیم. 

وی در مورد این که قرارداد گل محمدی تمدید خواهد شد گفت: خیلی از تیم هایی که مخالف ما هستند و یا مقابل ما هستند دنبال این هستند که فشار را از روی خودشان بردارند و تیم ما را به حاشیه ببرند.وقتی پرسپولیس این همه قهرمانی به دست آورد مخالفان این شرایط را برنمی تابند و حاشیه درست می کنند. وقتی اینها برای ما حاشیه درست کنند دیگر کسی سراغ حاشیه های خودشان نمی رود.  مگر می شود در هفته چهارم سرمربی تیمی دنبال تمدید قرارداد باشد. متاسفانه برخی دنبال این هستند که برای پرسپولیس حاشیه درست کنند. 

درویش ادامه داد: وقتی می گویند ما توانایی این را نداریم که پول ناهار تیم را بدهیم پس چرا می گویند آپشن ها و قراردادها را بدهید. معلوم است که وضعیت مالی باشگاه بسیار وخیم است. ما وارث بدهی های زیادی هستیم که از گذشته به ارث رسیده است. کل آپشن های بدهکاری ما به تیم ۶۰ - ۷۰ میلیارد تومان است. 

وی با بیان این که تامین هزینه های مالی باشگاه زمانبر است در واکنش به نوتیس های که گل محمدی داده و بی توجهی باشگاه گفت: من با ایشان در ارتباط بوده ام اما طبیعی است که وقتی پول نداریم نمی توانیم خواسته ها را برآورده کنیم. پولی نبوده که ما بخواهیم آپشن ها را پرداخت کنیم. باید به ما زمان می دادند تا بدهی های گذشته را بدهیم و سراغ قراردادهای این فصل برویم. 

درویش در مورد غیبت گل محمدی در نشست هیات مدیره گفت: ایشان درخواست هایشان را داده اند و قرار شد در نشست هیات مدیره بررسی شود. ضمن این که ساعت ۱۰ هم تمرین داشتند و باید به محل تمرین می رفتند. 

وی در مورد این که اگر گل محمدی نپذیرد و بخواهد برود چه می کنید گفت: این دست گل محمدی نیست که بخواهد برود. او متعلق به پرسپولیس است و هیچ کجا نمی رود. 

رضا درویش در پاسخ به این پرسش که آیا فشاری از نهاد خاصی روی باشگاه وجود دارد که گل محمدی کنار گذاشته شود گفت: هر نهادی وظیفه و کار خودش را انجام می دهد. فدراسیون فوتبال هم که دخالتی ندارد. نهادهای امنیتی هم که کار امنیتی می کنند. آقای باقری هم خودشان تمایل نداشتند همکاری کنند وگرنه هیچ فشاری وجود نداشت. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر این که هیچ پولی در حساب باشگاه نیست گفت: هیات مدیره نشست خواهد داشت تا راهکار حل این مشکل را پیدا کنیم. بزودی اسپانسرهای جدیدی خواهیم داشت و با سازمان خصوصی هم جلسه خواهیم داشت تا بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام
منبع: مهر
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز