تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

بیش از ۵۰۰ نفر در کرانه باختری و قدس بازداشت شدند

سازمان اسرای فلسطینی از بازداشت ۶۰ فلسطینی از سوی اشغالگران در شهرها، روستاها و اردوگاههای فلسطینی در شب گذشته و بامداد امروز خبر داد.
کد خبر: ۷۱۷۷۶

به گزارش خبرگزاری معاصر به نقل از روسیاالیوم، سازمان اسرای فلسطین، بازداشت های گسترده فلسطینیان از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی در شب گذشته و بامداد امروز را به شدت محکوم کرد.

سازمان اسرای فلسطینی به بازداشت ۶۰ فلسطینی از سوی اشغالگران در شهرها، روستاها و اردوگاههای فلسطینی در شب گذشته و بامداد امروز اشاره کرد.

این سازمان روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: نزدیک به ۶۰ فلسطینی بازداشت شدند و مورد حمله مستقیم چه با ضرب و شتم، چه با قنداق اسلحه و چه با بمب های گازی و صوتی و گلوله های لاستیکی قرار گرفتند.

در این بیانیه آمده است: تعداد افرادی که از آغاز عملیات طوفان الاقصی (۷ اکتبر جاری) در کرانه باختری و قدس بازداشت شدند، به ۵۰۰ نفر رسیده و ده ها نفر نیز در استان های جنوبی بازداشت شدند.

این سازمان از نبود آمار دقیق بازداشت شدگان به دلیل سانسور رژیم صهیونیستی خبر داد و به اقدامات سرکوبگرانه صهیونیستها شامل عدم اجازه به وکلا برای اطلاع از سرنوشت آنها و نیز ممانعت از ملاقات با آنها اشاره کرد.

سازمان اسرای فلسطین بیان کرد: آنچه اشغالگران در موضوع بازداشت های وحشیانه فلسطینیان اقدام به آن می کند، چیزی جز سیاست مجازات دسته جمعی نیست.

این سازمان این رویکرد را در نتیجه شکست امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی و آشفتگی که در آن به سر می برد، دانست.

انتهای پیام
منبع: مهر
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز