تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

حمایت مردم شیلی از مظلومان فلسطین با برگزاری راهپیمایی

مردم شیلی برای ابراز همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و حمایت از آن ها راهپیمایی کردند. مردم شیلی با در دست داشتن پرچم فلسطین به حملات اشغالگران قدس علیه غزه واکنش نشان داده و خواستار همکاری بین المللی برای جلوگیری از حملات این رژیم شدند.
کد خبر: ۷۱۷۸۹

به گزارش خبرگزاری معاصر به نقل از خبرگزاری آناتولی، گروهی از مردم شیلی برای حمایت و ابراز همبستگی با مردم مظلوم فلسطین در نزدیکی کاخ لا موندا راه‌پیمایی باشکوهی برگزار کردند.

به گزارش این خبرگزاری، مردم شیلی با در دست داشتن پرچم فلسطین به حملات اشغالگران قدس علیه غزه واکنش نشان داده و خواستار همکاری بین المللی برای جلوگیری از حملات این رژیم شدند.

گزارش‌های رسانه‌ای در این خصوص حاکیست که چند تن از نمایندگان پارلمان و وزوای سابق شیلی نیز در این راهپیمایی حضور داشتند.

در حالی که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی همچنان از شمال تا جنوب نوار غزه را هدف حملات وحشیانه خود قرار می‌دهند، ارتش رژیم صهیونیستی از افزایش تلفات نظامیان صهیونیست در جریان عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

گردان‌های قسام در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین، تل‌آویو، ناحل عوز و کیسوفیم را موشک‌باران کرده و صدای آژیر هشدار در تل‌آویو به صدا درآمده است.

پروازهای فرودگاه بن گوریون نیز به حالت تعلیق درآمد و در اطراف این فرودگاه صدای انفجار به گوش می‌رسد.

علاوه بر این رسانه‌های عبری از تخلیه شهرک صهیونیستی سدیروت به دلیل موشک‌باران مداوم این منطقه توسط مقاومت فلسطین خبر دادند.

انتهای پیام
منبع: مهر
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز